Anathema - Everwake



Somniferous whisperings of scarlet fields

از صحرایی سرخ نجوایی خواب آور می آید

Sleep calling me and my dreams are wondrous

رویای حیرت انگیز مرا در خواب فرا می خواند

My reality abandoned (I traverse afar)

حقیقت من متروک شده و من از آن می گذرم

Not a care if I never wake

مهم نیست اگر من هیچوقت بیدار نشوم



Download

موزیک دوم از A Silver Mount Zion به اسم:
Angels Standing Guard 'Round the Side of Your Bed
(یک آهنگ زیبا ،عجیب،دلنشین...)

Anathema - Electricity

من خودم کارهای سال 1995 به بعد آناتما را بیشتر دوست دارم،همه این آهنگ هایی رو هم که گذاشتم براتون از این گروه از سال 95 به بعد بوده...اولین موزیکی که از این گروه شنیدم 4 سال پیش بود به اسم Lost Control که تو آرشیو هست.یکی از زیباترین کارهای آناتما به اسم  Electricity که باز هم تو آرشیو بود اما این یکی با کیفیت هست.



Seems like you never really knew me
seems like you never understood me
seems like you never really knew how to feel
but electricity it drew you near to me
what you needed was to be rid of me
there were times you really made me smile
and there were times you really made me cry
and there were times i never really knew how to feel
but electricity it drew you near to me
what you needed was to be rid of me
and the fear made you so unsure of me
what you needed was to be rid of me.
but electricity it drew you near to me
what you needed was to be rid of me
and the fear made you so unsure of me
what you needed was to be rid of me.

الکتریسیته

اینجور به نظر میرسه که تو اصلا منو نشناختی

اینجور به نظر میرسه که تو اصلا منو درک نمی کنی

اینجور به نظر میرسه که تو اصلا نمی دونی که باید چه حسی داشته باشی

اما الکتریسیته تورو به سمت من می کشونه

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی
 
وقتایی بوده که تو واقعا باعث خنده من شده باشی[خنده از ته دل]

و وقتایی بوده که تو واقعا باعث گریه من شده باشی[گریه از ته دل]

و وقتایی بوده که من هرگز نفهمیدم که باید چه حسی داشته باشم

اما الکتریسیته تورو به سمت من می کشونه

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی

و ترس باعث شده که نسبت به من خیلی مردد بشی

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی

اما الکتریسیته تورو به سمت من می کشونه

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی

و ترس باعث شده که نسبت به من خیلی مردد بشی

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی.


Download

موزیک دوم از Kwoon به اسم No) .I lived on the Moon اشانتیون) !!

آناتما

آناتما در سال ۱۹۹۰ با نام فرشتهٔ کافر شکل گرفت، و در نوامبر همان سال گروه اولین نمونه آهنگ خود را با نام "An Iliad of Woes" ضبط کرد. تغییر نام گروه به نام فعلی در اوایل سال ۱۹۹۱ صورت گرفت.

اولین نمونه آهنگ آن ها توجه چندین گروه از عرصهٔ متال انگلستان را برانگیخت و پس از آن آناتما کنسرت‌هایی را به همراه گروه‌هایی مانند Bolt Thrower و Paradise Lost اجرا کرد.

گروه با عرضهٔ دومین نمونه آهنگ خود(با نام «All Faith is Lost») توجه بسیاری را جلب خود کرد که ثمرهٔ آن ایجاد قراردادی برای چهار آلبوم آن‌ها با شرکت Peaceville Records بود. اولین عرضهٔ آن‌ها تحت حمایت این شرکت یک اجرای طولانی (EP یا Extended Play) با نام «The Crestfallen» در نوامبر سال ۱۹۹۲ بود.به واسطهٔ سودی که از این آلبوم نصیب اعضای گروه شد, گروه توری را به همراه گروه Cannibal Corpse برگزار کرد.

«Serenades», اولین اجرای پیوسته (LP یا Long Play) گروه، توجه بسیاری از بزرگان را جلب کرد، به طوری که نماهنگی برای آهنگ «Sweet Tears» از این آلبوم توانست اجازهٔ پخش از شبکهٔ MTV را بسیار سریع کسب کند.

سال ۱۹۹۴ سال برگزاری اولین تور گروه در اروپا بود که با فاصلهٔ بسیار کمی با اجراهایی در فستیوال راک مستقل در کشور برزیل همراه شد.

آهنگ‌های اولین آلبوم آناتما به سبک دث متال بود. این گروه طی چهار سال بعدی پنج آلبوم دیگر بیرون داد، که آن‌ها هم در همین سبک بودند. در این سال‌ها آناتما گروه شناخته شده‌ای در سبک دوم متال ، و نیز یکی از اولین مبدعان سبک دوم دث متال بود، هرچند که آلبوم‌های اخیر آناتما در سبک آلترناتیو راک است.



در سال ۱۹۹۵ درن وایت گروه را ترک کرد و وینست کاوانا نوازنده گیتار به جای او خوانندگی را به عهده گرفت. در سال ۱۹۹۶ با این تغییر آلبوم «ابدیت» (Eternity) عرضه شد. در این آلبوم شعرها کوتاه بودند و حالتی آمیخته با خشم داشتند. آلبوم با یک موسیقی بی کلام شروع می‌شد و یکی از ترانه‌های این آلبوم به اسم امید به روی هارپر تعلق داشت. تفاوت در شیوهٔ خوانندگی باعث شد تا این آلبوم بیشتر از آلبوم‌های قبل مورد توجه قرار بگیرد. عضو اصلی گروه در آن موقع دانکن پترسون بود، که هم آهنگسازی و هم ترانه‌سرایی را به عهده داشت.

آلبوم بعدی گروه که در سال ۱۹۹۸ عرضه شد شبیه به آلبوم قبلی اجرا شد، اما از خشونت کمتری نسبت به آلبوم‌های قبلی برخوردار بود. این آلبوم به نام «راه چهارم» (Alternative 4) دارای شعرهایی به مراتب قوی‌تر است، و همچنین فضای ترانه‌ها نسبت به آلبوم قبلی آرام‌تر شده‌اند.

سال ۱۹۹۹ اعضای این گروه یکی از بهترین آلبوم‌هایشان را با نام «قضاوت» (Judgement) عرضه کردند، و به خاطر مرگ مادر برادران کاوانا در همان سال، این آلبوم به مادر آن دو تقدیم شد. ترانهٔ «آخرین خداحافظی» (One Last Goodbye) این آلبوم از مشهورترین ترانه‌های گروه‌است. پس از این آلبوم دانکن پترسون از گروه جدا شد و با مایکل مس گروهی به نام Antimatter تشکیل داد.

آناتما پس از رفتن دانکن پترسون

پس از رفتن دانکن، دنییل کاوانا جای او را گرفت. در سال ۲۰۰۱ آلبوم «روز خوبی برای رفتن» (A Fine Day To Exit) در حالی به بازار عرضه شد که تقریباً تمام شعر و موسیقی آلبوم را دنییل ساخته بود. حال و هوای این آلبوم خیلی آرام‌تر از آلبوم قبلی بود و در سبک آلترناتیو راک اجرا شده بود. آلبوم «بلای طبیعی» (Natural Disaster) نیز با همین ویژگی‌ها اجرا شد و در سال ۲۰۰۳ عرضه گردید. در این آلبوم دنییل پس از یک وقفهٔ کوتاه دوباره به گروه برگشته بود.

اعضای فعلی

منبع:ویکی پدیا




God Is An Astronaut - Forever Lost



Download


Zendegimo Shenakhtam از بابک رهنما ... (اشانتیون)!

EVANESCENCE - Imaginary

آهنگی از گروه EVANESCENCE که به علت تشابه اسمی با یک آهنگ معروف همین گروه متنش پیدا نشد ! (شایدم اسم آهنگ من اشتباه هست)ولی موزیک زیبایی هست.



Download


موزیک Memories از گروه Within Temptation ... (اشانتیون)!

Babak Rahnama - Khodahafez

یکی از کارهای زیبا از آلبوم جدید بابک رهنما،+تشکر از دختر نارنج و ترنج بابت عکس های زیبایی که در اختیار من گذاشتند.






Linkin Park - CRAWLING 2002

شرمنده نه متن موزیک رو گذاشتم نه معنی...دپرسی به حد نهایت رسیده



یکی از موزیک های گروه linkin park به اسم CRAWLING


Download


... (اشانتیون)!


Andrea Bocelli - CANTO DELLA TERRA

یکی از کارهای زیبای خواننده ایتالیایی Andrea Bocelli که به سبک اپرایی می خواند.


Download


یکی از آهنگ های فیلم گلادیاتور (اشانتیون)!