A Whisper In The Noise - Anymore





سبک : Art rock ، Post Rock


آلبوم سال 2012 این گروه 
( موزیک بالا  تو این آلبوم نیست )






Yusuke Tsutsumi - Fallow Land

کارهای زیبا و آرامش بخشی داره این گروه از دست ندین 




&



سبک : ambient



Aural Method

خب از این به بعد به جزء لینک دانلود آهنگ ها ، لینک یکی از سایت هایی که من معمولآ آهنگ ها رو از اونجا دانلود میکنم یا گوش میکنم رو براتون میزارم . اسم این سایت بی نظیر Bandcamp هست . که معمولا اکثر اون بندهایی که من آهنگ هاشون رو اینجا میزارم تو این سایت برای خودشون صفحه دارن و شما میتونین برین و به آهنگ های کل آلبوم هاشون و حتی اون آهنگی که من میزارم گوش کنین و دانلود کنین. فقط ممکن هست که این سایت هیتلر شده باشه  که با اضافه کردن این افزونه  HTTPS Everywhere به مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس به راحتی میتونین وارد این سایت بشین.



یک موزیک زیبا و آرامش بخش ....




Aural Method - The Night Sky Broke in Open Stride

 as Weary Stars Increased


&


Bandcamp


سبک : Post Rock



Yusuke Tsutsumi - Flowers on the Shore




Yusuke Tsutsumi - Flowers on the Shore


سبک : پیانو 


بازهم 4shared از کار افتاد  ....