Mono - Pure as Snow Trails of the Winter Storm

امشب فکر تو یاد تو داره دیوونم می کنه ، کاش بودی...





Keane - Try Again


I fell asleep on a late night train
من در خواب احساس سقوط کردم در قطاری در شب
I missed my stop and I went round again
دلم برای صبر کردن و برگشتن دوباره تنگ شده بود
Why would I want to see you now?
چرا من می خوام الان تو رو ببینم ؟
To fix it up, make it up somehow
برای درست کردن اوضاع به یک نحوی
Baby I'll try again, try again
عزیزم من دوباره سعی می کنم دوباره سعی می کنم

Baby I die every night, every time

عزیزم من هر شب ،و در هر ساعت میمیرم

What I was isn't what I am
چیزی که من در گذشته نبودم، من کی هستم
I'd change back but I don't know if I can
می می خوام همه چیز دوباره برگرده اما نمی دونم می تونم یا نه
Still I'll try, try again, try again
هنوز هم سعی میکنم ،دوباره سعی میکنم،دوباره سعی میکنم
Baby I die every night, every time
عزیزم من هر شب ،و در هر ساعت میمیرم
But I was made the way I am
اما من برای این راه ساخته شدم
I'm not a stone; I'm just a man
من سنگ نیستم،من فقط یک مرد هستم(تنها،دپرس...)!
Lay down your arms and I will lay down mine
دعوا کردن رو بزار کنار من هم همین کار رو می کنم
Rip back the time that we've been wasting
...
God I wish you could see me now
خدایا من آرزو میکنم که من رو ببینی الان
You'd pick me up and you'd sort me out
من رو بالا بکش و به من رو مرتب کن( خلاصم کن، راحتم کن)
Still I'll try, try again, try again
هنوز هم سعی میکنم ،دوباره سعی میکنم،دوباره سعی میکنم
Baby I die every night, every time

عزیزم من هر شب ،و در هر ساعت میمیرم