Anathema - The Lost Song Part 2




In a lifetime there’s a moment

To awaken

در طول زندگی، لحظه ای مختص

برای بیداری هست ...

To the sound of your heartbeat

Unbroken

بیداری ای که سببِ آن، صدای

تپش قلب تو ـست ...

And you’re free now

And I will remain

Still dreaming

و اکنون رهایی ازآن تو ـست

و من همچنان

در رویا به سر می برم ...

Alive and aware

The love that I once believed in

زنده و پویا است

عشقی که زمانی، به آن اعتقاد داشتم

And one day you’ll feel me

A whisper upon the breeze

And I’ll watch you stand there

Unafraid

و روزی وجود مرا حس خواهی کرد

همچون نجوایی بر فراز نسیم

و من نظاره گر تو خواهم بود

در حالی که بدون ترس ، در جای خود ایستاده ای

And I’ll speak to you silently

And know that you’ll hear me

The feeling is more than I’ve ever known

و من به آرامی با تو سخن خواهم گفت

و حتم دارم که نجوای مرا میشنوی

این حس، فراتر از چیزی ـست که تجربه کرده ام

And one day you’ll feel me

In a whisper upon the breeze

And I’ll watch you stand there

Unafraid

و روزی وجود مرا حس خواهی کرد

همچون نجوایی بر فراز نسیم

و من نظاره گر تو خواهم بود…

در حالی که بدون ترس، در جای خود ایستاده ای

And I’ll speak to you silently

And know that you’ll hear me

و من به آرامی با تو سخن خواهم گفت

و حتم دارم که نجوای مرا میشنوی

Come back to me

Please believe

به سوی من بازگرد

خواهشا” باور کن…

The feeling is more than I’ve ever known

این حس، فراتر از چیزی ـست که تجربه کرده ام

I can’t believe it was just an illusion

باورش برایم ممکن نیست، وهمی بیش نبود



The Lost Song Part 2