Forest of Shadows - Eternal Autumn



So sudden it seemed this tragic
vision painted before my eyes
ناگهان تصویری زجرآور در برابر چشمانم به نمایش در آمد
Amidst withering leaves I had found my
beloved bloodstained and pale
 میانه ریزش برگ ها, معشوق خویش را غرق در خون یافتم
Falling into the forest so silent
که در خاموشی به ابدیت پیوسته بود
Aware of my presence she turned
towards me her agonizing stare
آگاه از حضور من, روی به سویم گردانید, خیره به من نگریست
One last breath and she whispered
در آخرین نفس هایش چیزی را نجوا کرد
Everything dies before my tearfilled eyes
یک لحظه قبل از آنکه چشمانم در اشک غرق شود,
همه چیز از بین رفت
Dead and silent, a golden leaf of autumn
مرده و خاموش, مانند برگ های طلایی پاییز
Falling before my tearfilled eyes
اکنون اینگونه در برابر چشمان گریانم بود
This withering beauty
این زیبای پژمرده
This eternal autumn
در این پاییز جاودان
So silent
So silent
خاموش
و آرام

Download

سبک :

doom metal

با تشکر از دوست خوبم FlishSa


Linkin Park - Announcement Service Public

یک روز مثل همین روزا به دنیا اومدی ؛ زندگی زیبا بود ؛ اما یکدفعه همه چیز بهم ریخت... روز به روز اوضاع بدتر میشد  ..... تا اینکه تو یکی از جمعه های آخر تابستان از اون بالا خودت و رها کردی و ۲ ثانیه بعد ... با اینکه نمیشناختمت اما خیلی ناراحت کننده بود



Download




Papa Roach - Heart is a fist


I surrender,
من تسلیمم
I know I've been a pretender
من میدونم مدعی تاج و تخت میشم
You can have this guilt this misery I wear so well
I wave my flag I sound the alarm
من پرچمم رو به موج در میارم و زنگ هارو به صدا
Somebody stop me before I do any harm
یک کسی جلوی منو بگیره قبل از اینکه به کسی صدمه بزنم
I surrender
من تسلیمم
I know I've been a pretender
من میدونم مدعی تاج و تخت میشم
I'm living a dead life I'm staring into the headlights
Of a gateway car that'll take me out of my mind tonight
من امشب زندگی میکنم تو یک زندگی مرده و خیره
به چراغ ها ی جلوی ماشینی که من رو از دروازه های ذهنم عبور میده
Crash and burn s.o.s. somebody help me get out of this mess of a dead life
I'm burning under the spotlight
سقوط و سوختن . کمک . یک کسی به من کمک کنه
تا از این زندگی مرده نجات پیدا کنم
من دارم میسوزم زیر نور افکن ها
[Chorus:]
My heart is a fist drenched in blood
قلب من قرق در خون شده
My soul will fight again My heart is a fist drenched in blood
روح من دوباره در حال جنگیدن است و قلب من قرق در خون
my soul will rise again
روح من دوباره طلوع خواهد کرد
Take a look at these hollow eyes- one last look before I say goodbye
نگاه کن به این چشمان خالی ؛
آخرین نگاه قبل از این که خداحافظی کنم
To this candle-lit nightmare I feel like can never escape
در مقابل کابوس این شمع من احساس میکنم
هرگر نمیتونم فرار کنم
So watch me fall from grace - watch me carve my hate
پس شاهد دور شدن من از دعا باش -
شاهد حک کردن تنفر من باش
In the heart of a lover I feel I can never escape my fate
در قلب عاشق ؛من احساس میکنم
من احساس میکنم
هرگز نمیتونم از سرنوشت فرار کنم
[Chorus]
I see you on your cloud looking down
من میبینمت بین ابرها که به پایین نگاه میکنی(خدا)
I am on my knees today but you don't notice me
من امروز جلوت زانو زدم اما تو به من توجه نمیکنی
You don't notice me
تو به من توجه نمی کنی
I'm screaming while I pray
من وقتی دعای میکنم جیغ میکشم
While I pray
وقتی دعا میکنم
While I pray
وقتی دعا میکنم
You don't notice me
تو به من توجه نمیکنی
I'm sick of you...
من از دستت خسته شدم
I am done with you
من کارم باشما تموم شد...(خدا)

Download

سبک :

rock