Papa Roach - Heart is a fist


I surrender,
من تسلیمم
I know I've been a pretender
من میدونم مدعی تاج و تخت میشم
You can have this guilt this misery I wear so well
I wave my flag I sound the alarm
من پرچمم رو به موج در میارم و زنگ هارو به صدا
Somebody stop me before I do any harm
یک کسی جلوی منو بگیره قبل از اینکه به کسی صدمه بزنم
I surrender
من تسلیمم
I know I've been a pretender
من میدونم مدعی تاج و تخت میشم
I'm living a dead life I'm staring into the headlights
Of a gateway car that'll take me out of my mind tonight
من امشب زندگی میکنم تو یک زندگی مرده و خیره
به چراغ ها ی جلوی ماشینی که من رو از دروازه های ذهنم عبور میده
Crash and burn s.o.s. somebody help me get out of this mess of a dead life
I'm burning under the spotlight
سقوط و سوختن . کمک . یک کسی به من کمک کنه
تا از این زندگی مرده نجات پیدا کنم
من دارم میسوزم زیر نور افکن ها
[Chorus:]
My heart is a fist drenched in blood
قلب من قرق در خون شده
My soul will fight again My heart is a fist drenched in blood
روح من دوباره در حال جنگیدن است و قلب من قرق در خون
my soul will rise again
روح من دوباره طلوع خواهد کرد
Take a look at these hollow eyes- one last look before I say goodbye
نگاه کن به این چشمان خالی ؛
آخرین نگاه قبل از این که خداحافظی کنم
To this candle-lit nightmare I feel like can never escape
در مقابل کابوس این شمع من احساس میکنم
هرگر نمیتونم فرار کنم
So watch me fall from grace - watch me carve my hate
پس شاهد دور شدن من از دعا باش -
شاهد حک کردن تنفر من باش
In the heart of a lover I feel I can never escape my fate
در قلب عاشق ؛من احساس میکنم
من احساس میکنم
هرگز نمیتونم از سرنوشت فرار کنم
[Chorus]
I see you on your cloud looking down
من میبینمت بین ابرها که به پایین نگاه میکنی(خدا)
I am on my knees today but you don't notice me
من امروز جلوت زانو زدم اما تو به من توجه نمیکنی
You don't notice me
تو به من توجه نمی کنی
I'm screaming while I pray
من وقتی دعای میکنم جیغ میکشم
While I pray
وقتی دعا میکنم
While I pray
وقتی دعا میکنم
You don't notice me
تو به من توجه نمیکنی
I'm sick of you...
من از دستت خسته شدم
I am done with you
من کارم باشما تموم شد...(خدا)

Download

سبک :

rock


نظرات 14 + ارسال نظر
H.I.D دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ق.ظ http://d-i-c.blogsky.com

از کارای Doom بیشتر بذار.

ژاله دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://saye-sher.blogfa.com

سلام دوست خوبم.وبلاگ خیلی قشنگی دارین .خوشحال میشم اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم .من رو میتونی با اسم هوشنگ ابتهاج لینک کنی و بهم خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم


حتمآ دوست من.ممنون از شما

ژاله دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://saye-sher.blogfa.com

مرسیی عزیزم.منم با اسم ملودی قلب من لینکت کردم.بهم سر بزن دوست خوبم


مرسی مرسی .

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیزم
خوبی؟؟؟؟
ممنونم از آهنگ قشنگت... لذت بردم! انگار خیلی هم ذائقه م پیرزنی نشده هنوز. گاهی راک و متال و اینجور چیزا هم بهم می چسبه..
دستت درد نکنه عزیزم.. شاد باشی و همیشه سلامت.

سلام سلام ترنج عزیز.
خوشحالم که از این آهنگ خوشت اومد ؛ راستش با دو دلی این آهنگ رو گذاشتم.از این به بعد بیشتر از این آهنگ ها میزارم.این Papa Roach رو ما ۱۰ سال پیش آهنگاش رو گوش میدادیم... که یک مدت فاصله افتاد تا اینکه سری به آرشیو زدمو دوباره رفتم آلبوم جدیدش رو دانلود کردم و به یاد گذشته ها ....

مهراوه دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ http://meshkat28.wordpress.com/

اصلا دلم میخواهد بروم یک دل سیر گریه کنم تمام فول آرشیوی که از همه اهنگات داشتم پریده (لب تابم فرمت شده) حالا باید از اول دانلود کنم که آن هم بعضی از آهنگها دانلود نمیشود سرعتها هم که پایین آمده (اسمایلی دختر گریان و عصبانی از دست خودش)
نمیشه یه سایت بزنی بیام آهنگاتو بخرم


اشکال نداره
اگه دوست داشته باشی ُمیتونم آهنگ هارو برات تو یک سی دی رایت کنم و بفرستم.(موزیک هایی که تا الان گذاشتم)

سروین جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام :
یادش بخیر یه زمانی خوراکمون بود آهنگای این گروه ... بردیمون به قدیما هانی ... یادمه یه تحقیق نوشته بودم در مورد راک و متال پیوست هم 2 تا سی دی از گروه ها زدم و گذاشتم رو تحقیق ... گفتم می گیرنم یا مدرسه میاد گوشمو می پیچونه :دی ولی جالب اینجاست که تحقیقه رفت خوارزمی!!! یادمه از papa roach ، آهنگ broken home رو گذاشتم.

راستی از اون سایتی که بهت دادم چند تا آلبومش که خیلی زیباست و اینجا می ذارم دانلود کن لذت ببر.
http://www.jamendo.com/en/download/album/61491/?output=contentonly
http://www.jamendo.com/en/download/album/74064/?output=contentonly
http://www.jamendo.com/en/download/album/3615/?output=contentonly
http://www.jamendo.com/en/download/album/74031/?output=contentonly
http://www.jamendo.com/en/download/album/49012/?output=contentonly

ممنونمممممممممممم
فوقالعاده بود.برای همین تو پست بعدی یکی از آهنگ هارو که حسابی مارو برد تو یک دنیای دیگه میزارم.
عجب ماجرایی ! این دوستان خوارزمی هم مثل اینکه رو نمیکنن ؛وگرنه فکر کنم همه عشق راک و پست راک اینا باشن !
من اولین بار که به سمت راک کشیده شدم با یکی از کلیپ های linkin park بود(البته لینکین پارک رو شاید بشه گفت رپ متال بودن)...(آلبوم جدیدشون هم داره میاد) ... بعدش دیگه شروع شد papa roach ؛ korn ؛pod .... خیلی زیادن !
یکی از بهترین روزهای زندگی من همون موقع ها بود

سروین سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

اتفاقا من هم از linkin park شروع کردم و روندم کاملا شبیه تو بوده ... یادش بخیر جوونیا ....یه زمانی واسه KoRn می مردم :دی

اولین بار خونه پدر بزرگم بود: که یک کلیپ ازشون نشون میداد تلوزیون(ماهواره) که این آهنگشون بود on the step closer : از جیغ کشیدنشون خیلی خوشم اومد و دیگه شروع کردیم....کورن هم خیلی باحال بود : چقدر ازشون پوستر داشتم...
گاهی وقت ها اصلآ دلم نمیخواد بزرگ شم ! و دوست داشتم بر میگشتم به اون دوران ...

سروین چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ق.ظ

آخ گفتی .... من همه اتاقم پر بود از نقاشیایی که می کشیدم و عکسای آلبوماشون ... لوگو هاشون ... آره واقعا تو اون دوران چیز های زیلایی وجود داره که آدم هر وقت یادش می افته بدجوری دلتنگش می شه ... پیر شدیم دیگه ... من سی دی شوهای لینکین رو از یکی از دوستام گرفتم و بدجوری بهم چسبید هر روز تا چند باز از اول تا آخر نمی دیدم که خوابم نمی برد ... چقدر با این دختره توی نامب همزاد پنداری می کردم پقدر همراه با شو نامب نقاشی کشیدم .... همش می گفتم این دختره منم :)) ... جووون بودیم دیگه !!!! ... کنار اینا هری پاتر هم جو خاصی می داد! ... واقعا دلم تنگ شد... و شو های کرن وااااای دیوونشون بودم یواشکی ام پی تری پلیر می بردم مدرسه که گوش کنم آهنگاشو

داداشی تو چقدر رفتارات شبیه منه ! لینکین پارک عالی بود.کورن هم سبک خاص خودش رو داشت که کلی طرفدار داشت و هنوزم دارن.از جفتشون تقریبآ آلبوم های کاملی دارم مخصوصآ لینکین پارک ؛ که خودم کار های قدیمیشو بیشتر دوست دارم .
هری پاتر رو من تست نکردم ؛البته اطرافیان همه دورو ور من همه هری پاتری شدن ؛ منم باید برم سراغش

سروین پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

هری پاتر اون موقع که بازارش گرم بود و نوجوون بودیم می چسبید .. الان دیگه مثل قدیما نیست ولی خدایی دوران باحالی بود ...بخونش حتما اگه با سبک فانتری حال می کنی

از ارباب حلقه ها که خیلی خوشم اومددد هری پاترم فیلماشو دیدم تا بریم سراغ کتابش

سروین پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

اااا LOTR خوندی تو ؟ از بچه های سایت جادوگران نیستی؟ من هم جادوگران بودم هم pro-hp البته بیشتر دومی... معمولا اونایی که LOTR می خونن می گن متننش اصیل تره ولی هری پاتر رو هم بخون من بعد از اینا سرزمین اشباح - دارن شان رو خوندم حااال اومدما خیلی دوست داشتنی بود ... آقا اگه گودریدز عضو نیستی بیا عضو شو منم با میلم سرچ کن
www.goodreads.com

LOTR رو من جلد یکشو داشتم اما به یکی از دوستام دادم و اونم لطف کرد رفت ایتالیا ! تازه کامل نخوندمش اما از نوع نوشتنش خیلی خوشم اومد.اصلآ آدمو میبرد تو یک دنیای دیگه.ولی باز فردا میرم میخرمش.سایت جادوگران رو هم دیدم اما عضوش نشدم.الان دارم دریای زمین نوشته ارسولاک لوژوان رو میخونم.جادو جادوگری اینم !.
چشم به زودی میام عضو سایت www.goodreads.com میشم.

مازی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

چطوری رفیق؟؟؟!
یه چیزی:برخلاف شماها به من نه لینکین میچسبه نه میچسبید...خواهد چسبیدشو نمیدووونم!!!آخه واسم موسیقی مهمه نه چسبیدن یا نچسبیدن...من با pink floyd شروع کردم...یادمه هضمش واسم اون اوایل خیلی سخت بود...ولی شروعم با مطبوعات بود!...هنوز آرشیو روزنامه جام جم و همشهریمو دارم...!!!!!!1هرچند خیلی چرتن...ولی واسه شروعم لازم بودن...فک کنم شمام یه همچین شروعی داشتین...linkin parkعامه پسند کجا وkwoonفوق العاده کجا!!اصلا post rock کجا...بالاخره باید از یه جا شروع میشد...(پایانش ولی مهم تره...!)...حالا شماها مگه چن سالتونه که امقد "جوونیا,جوونیا"میکنین؟؟!با تخمینی که من زدم باید یه 50,60 سالی داشته باشین!!!!!!!
راستی آلبوم جدید linkin اومده ها!اگه نمیخوای DLکنی یا نیافتیش برو به این سایت,بخرش...یادم رفته بود این سایتو بهت بگم...البته شایدم بشناسیش!www.ahangsara.com
راستی شما یه آرشیویست(!) مطرح و بروز تو تهران نمیشناسین؟؟
چن وقته حس میکنم باید آرشیومو فول کنم...اما جایی واسه خرید نمیشناسم!
درضمن این وب jamendoو postrockxchangeام که فیله!!!
اگه ضدشو داشتی(اگه وقت کردی!) واسم بفرست!
درضمن(اینو دلم نیومد نگم!)...هوا نیشابور فوق العاده ست
(یادم رفته بود بگم...من نیشابورم!!!!!!!)...تهران چطوره؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فعلا...تا بعد!!!

مرسی دوست من بابت همه چیز.
linkin park هم همچین عامه پسند نیست ؛اما kwoon خب گروه تازه ای هست و سبکش هم خاص هست.
من ۲۵ سالم هست رفیق ولی خب بیشتر دوران خوبم به نظرم تا قبل از ۱۸ سالگی بوده.
به زودی آلبوم جدید لینکین رو دانلود میکنم میزارم اینجا البته آهنگ های قشنگشون رو.
اینم یک وبلاگ خیلی عالی هست http://kapritska.blogspot.com/ که البته یک مدتی ۴ ۵ ماهی میشه رفته تو کما اما آرشیو خیلی خوبی داره.

سروین یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.4shared.com/u/ThVUCI5M/Penumbra.html

مازی جان اون زمانی که ما لینکین گوش می کردیم هنوز کسی درست حسابی نمی شناختش یا اگر می شناخت خوشش نمی اومد ساعت ها ارشادم می کرد که این آهنگ ها رو گوش نکن خوب نیستن یا ضرر دارن ( البته این رو بگما من قبل از لینکین KoRn رو می شناختم ولی می گفتم وای این آهنگا چیه ، بعد ها فهمیدم چقدر زود قضاوت کرده بودم) و هنوز هر جا می رفتی نشده بود رینگتون این و اون ... evanescnece هم همینطور و امثال اون ... تو موسیقی چند چیز مهمه اینکه با تمام وجود حسش کنی ... قوی باشه ... عمیق باشه . نمی شه اینجور قضاوت کرد ... موسیقی رو برای افه اومدن جلوی این و اون که من فلان گروه رو گوش می کنم گوش نمی کنم ... چیزی رو گوش می کنم که با تمام وجود دوسش داشته باشم ... حتی اون ترش ویسی هم که تو آهنگ هست وقتی آهنگ رو دوست داشته باشم برام لذت بخش می شه و به این اعتقاد می رسم که اگه نبود حتما این آهنگ یه چیزی کم داشت .پس این طور قضاوت نکن ... به نظرت احترام می ذارم ولی همه ی آدم ها مثل هم نیستن ... من خودم هیچ وقت حوصله نداشتم برم دنبال بیوگرافی ها. فقط قسمت موسیقی جهان مجله ی چهلچراغ رو خیلی دوست داشتم واقعا قوی بود من گروه antimatter رو از اونجا شناختم و به جرعت می گم یکی از بهترین گروه هاست .
نه اونقدرها هم پیر نیستم ... 20 سالمه ... ولی به قول هانی "یشتر دوران خوبم به نظرم تا قبل از ۱۸ سالگی بوده "
راستی هانی گروه uaral رو گوشیدی ؟ اگه نه از 4shared من می تونی دانلود کنی.
چاکر هانی و مازی هم هستیم


هر دو تون رو دوست دارم رفیقا
گروه uaral چقدر اسمش آشناست احساس میکنم همین چند روز پیش ازشون یک چیزی شنیدم.! الان میرم واسه دانلودش.

سروین یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

ایول به شما ... من خودم خیلی وقته دیگه کتابای فانتزی نخوندم ... خوب پس به این سایت هم یه سری بزن تو که فانتزی می خونی www.fantasy.ir
دست دوستت در نکنه ، منم خودم کامل نخوندم LOTR ... ولی واقعا قوی بود کاملا باهات موافقم

ممنون بابت سایت.حتمآ میبینم.LOTR برام خیلی جالب بود و حتمآ کتابش رو میگیرم تو این هفته.کتاب های دیگه ای هم خوندم اما مثل اون میشدن...

مازی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

چطوری رفیق؟؟؟!!!
...حالا از این بحثای سلیقه ای که گفتم و گفتین به نظر من موسیقی یه ههنره که یکم میشه دنیای اونو از انسان و بشر جدا کرد...میدونید چی میگم؟؟!منظورم اینه که خیلی از هنر هایی که الان موجودند و داره روش کار میشه اگه انسان نبود نبودن اما موسیقی بود...هست و خواهد بود!!!الته ازط همون بدو تولد بشر,انسان سعی کرد یه جورایی موسیقیو انسانی ترش کنه...مثل ترکیب کلام و با موسیقی...!نمیدونم چرا چند وقته دارم خودمو اینجوری اذیت میکنم که اگه کلام همراه موسیقی باشه انسانی میشه و از اون ماهیت خودش خارج میشه...واسه همینم هست که بعد کشف پست راک کلی بسمتش کشیده شدم...موسیقی بی کلام....!!!!!!!!...ولی یه چیزه دیگه ام ته دلم میگه اصلا بیکلام با کلام مهم نیست...مهم خلاقیته...نوآوری..یعنی همون هنر!!!!!!!یاد یه جمله از یکی از هنرمندای بزرگ افتادم که میگه کلمه هنر مدرن به کل اشتباهی...اگه ما به یه چیزی بگیم هنر,یعنی مدرنه...!
خلاصه اینجوری...
حالا بعدا باز بهت سر میزنم...تا بعد!
(راستی تا بادم نرفته بگم کارلوس سانتانا هفته پیش آلبوم جدیدشو داد بیرون...همچنین رابرت پلنت خواننده ی گروه لدزپلین...!)

بابت همه چیز ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد