Linkin Park - Announcement Service Public

یک روز مثل همین روزا به دنیا اومدی ؛ زندگی زیبا بود ؛ اما یکدفعه همه چیز بهم ریخت... روز به روز اوضاع بدتر میشد  ..... تا اینکه تو یکی از جمعه های آخر تابستان از اون بالا خودت و رها کردی و ۲ ثانیه بعد ... با اینکه نمیشناختمت اما خیلی ناراحت کننده بود



Download




نظرات 7 + ارسال نظر
میثم شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://mmm90.blogfa.com/

[گل][گل][گل]
کارت خیلی خوبه

____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
_____################################
_______#############################
________###########################
__________### #####################
___________*#####################
____________*### به من هم سر بزن######
_____________*################
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###
[بوسه]


(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)...

MyTheme شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

مرسی رفیق حتمآ میام از قالبات استفاده میکنم.

سروین شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

چی شده ؟ :-اس
این آهنگ رو گوش کن :
forest of shadows - eternal autumn

دیروز؛یک پسر ۲۷ ۲۸ ساله خودکشی کرد تو بلوکمون.خودشو از بالاترین طبقه(۱۲) پرت کرد پایین .... خیلی ناراحت کننده بود.
عجب آهنگ محشری بود الان دارم میگوشم.عالیهههههه حتمآ پست بعدیم هست.

سروین شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

:( نهههه ... چقدر برام دردناکه خودکشی یه جوون ... اون مرحله ای که آدم فقط به این فکر می کنه که هر چه زودتر باید بمیره و از این زندگی خلاص شه خیلی زجر آوره :| ... امیدوارم خیلی جای بدی نرفته باشه ... اگه دوست داشتی این فیلم رو ببین what dreams may come
قابل نداشت خودم تازه پیداش کردم تو آهنگام
راستی می گم هر وقت دیدی حال نمی کنی بهت سایت و آهنگ بدم بگو ... مخلصیم

سلام سلام.
آره واقعآ ناراحت کننده بود.امروز عکسشم زده بودن....
what dreams may come من این فیلم رو دیدم خیلی ویایی و زیبا هست و البته ناراحت کننده.یک آهنگ خیلی معروفی هم داره که البته الان اسمش یادم نیست...

سروین یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

با اجازه ی شما من آهنگ forest of shadows - eternal autumn رو آپ می کنم ... تو هم حتما پست بذار ... ولی خودمم می ذارم ... این آهنگ آغازگر مرحله ای از زندگیمه ... بازم مرسی که آهنگ هایی که می گم رو می گوشی

آره حتمآ بزار که خیلی زیباست آهنگش.بازم آهنگ های خوشگل داری بهم بگو که این روزها یک جورایی تشنه آهنگ های درست و حسابیم.منم یکم دیگه آپ میکنم .

سروین یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

رو چشمم .. یه لیست تهیه می کنم میل می کنم برات

فدات فدات فدات فدات

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی
آره.. به این فکر می کنم که چی باید به یه آدم گذشته باشه اونم توی این سن که این کار رو با خودش بکنه. تصورش هم منو می لرزونه.....
متاسفم جدا...
خیلی سخته.

خیلی بد بود اون صحنه خیلیییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد