Linkin Park - CRAWLING 2002

شرمنده نه متن موزیک رو گذاشتم نه معنی...دپرسی به حد نهایت رسیده



یکی از موزیک های گروه linkin park به اسم CRAWLING


Download


... (اشانتیون)!


نظرات 3 + ارسال نظر
شیما شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

www.glseek.com/box.html

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

چی شده هانی؟ چرا دپرس؟؟؟؟؟
خدا نیاره اون روزی رو که تو دپرس باشی......
مواظب خودت باش عزیز....

من دقیقآ 80% زندگیم با دپرسیت پبوند خورده،آهنگ هایی که آرومم می کنه اون لحظه تو وب می زارم...مرسییییییی (گل)....

شیرین جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ http://cafepiadeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز ...

گفتم بت بگم که این آهنگ evanescence اسمش my immortal هست ...

سلام.اسم آهنگی که من هم دارم my immortal اما متنی که تو اینترنت هست فرق داره ! نمیدونم...
مرسی(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد