Babak Rahnama - Khodahafez

یکی از کارهای زیبا از آلبوم جدید بابک رهنما،+تشکر از دختر نارنج و ترنج بابت عکس های زیبایی که در اختیار من گذاشتند.






نظرات 3 + ارسال نظر
خزان نوشت شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

محمد یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

سلام هانی عزیز
من حدود ۵ روز نبودم تازه دیروز تونستم بیام سراغ اینترنت. داشتم دیگه میمردم از بی اینترنتی!)
دلم برا شما تنگ شده بود . وقتی هم سر زدم بهت دیدم ماشالله مثل همیشه پرکار ولی یکم غمگین .
آهنگات رو دارم گوش میدم. زیبان و تاثیر گذار ...
من دوباره برگشتم. هر روز هم اینجام.))

محمد جان آخه کجایی داداشی نمی گی ما دلتنگ می شیم؟فدات ...(گل)

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی جان،
خوبی؟ ببخش که من خیلی دیر سر زدم. سفر بودم، همین دیشب برگشتم و امروز هم امتحان داشتم. خواهش می کنم عزیزم، من کاری نکردم.... خیلی آهنگ زیبایی بود، تو عجب شرایطی هم به دست من رسید!!!!
امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم.. بازم مرسی.

دیر به دیر میان دیگه...امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.ممنونم (گل)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد