Anathema - Electricity

من خودم کارهای سال 1995 به بعد آناتما را بیشتر دوست دارم،همه این آهنگ هایی رو هم که گذاشتم براتون از این گروه از سال 95 به بعد بوده...اولین موزیکی که از این گروه شنیدم 4 سال پیش بود به اسم Lost Control که تو آرشیو هست.یکی از زیباترین کارهای آناتما به اسم  Electricity که باز هم تو آرشیو بود اما این یکی با کیفیت هست.



Seems like you never really knew me
seems like you never understood me
seems like you never really knew how to feel
but electricity it drew you near to me
what you needed was to be rid of me
there were times you really made me smile
and there were times you really made me cry
and there were times i never really knew how to feel
but electricity it drew you near to me
what you needed was to be rid of me
and the fear made you so unsure of me
what you needed was to be rid of me.
but electricity it drew you near to me
what you needed was to be rid of me
and the fear made you so unsure of me
what you needed was to be rid of me.

الکتریسیته

اینجور به نظر میرسه که تو اصلا منو نشناختی

اینجور به نظر میرسه که تو اصلا منو درک نمی کنی

اینجور به نظر میرسه که تو اصلا نمی دونی که باید چه حسی داشته باشی

اما الکتریسیته تورو به سمت من می کشونه

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی
 
وقتایی بوده که تو واقعا باعث خنده من شده باشی[خنده از ته دل]

و وقتایی بوده که تو واقعا باعث گریه من شده باشی[گریه از ته دل]

و وقتایی بوده که من هرگز نفهمیدم که باید چه حسی داشته باشم

اما الکتریسیته تورو به سمت من می کشونه

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی

و ترس باعث شده که نسبت به من خیلی مردد بشی

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی

اما الکتریسیته تورو به سمت من می کشونه

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی

و ترس باعث شده که نسبت به من خیلی مردد بشی

چیزی که تو احتیاج داری اینه که از شر من خلاص بشی.


Download

موزیک دوم از Kwoon به اسم No) .I lived on the Moon اشانتیون) !!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

منم در مورد اینکه سبک آناتما از 95 به اینطرف عامه پسند تر شده موافقم ولی فکر نمی کنم مثلا A Dying wish رو هم نشه دوست داشت. هر طرفدار موسیقی شیفته چنین شعور موسیقایی میشه.

بی نظیرن از همه نظر. تکنیک تک تک اعضا، وکال، لیریک، فضای موسیقی همه جوره اسطوره ان

حق با شماست.منم بیشتر آهنگاشون رو دوست دارم.یعنی قبل از اینکه با سبک پست راک آشنا بشم با آناتما شروع کردم.خیلی آرامش بخش هست آهنگاشون.
(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد