Yoav - Where Is My Mind? feat. Emily Browning

نظرات 4 + ارسال نظر
آیات زمینی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://ayatzamini.wordpress.com/

سلام
من آلبوم جدید
YOAV
رو دوست داشتم
کار قوی هستش .

یک ماه نبودم
جقدر آلبوم جدید اومده

حدود 30 تا آلبوم جدید گرفتم .
موفق باشی



سلام سلام
30 تا آز کجا گرفتی ؟!!!

من شدیدآ دارم با فیل -- تر شدن سایت ها مبارزه میکنم اما ....

ali شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

با تشکر از دوست خوبم
من که بسیار لذت می برم امید وارم دیگر دوستان هم همین حس رو داشته باشند
موزیک های که توش هم ابتکار هم حس گروهی وجود داره
واقعا ارام بخشه با تشکر از شما





مرسی دوست من خوشحالم که تونستم حس خوبی رو بهتون بدم با موزیک هام

ماماز یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ق.ظ

...چه عجب بابا...!کم کم داشتیم نگرانت میشدیم...!یهو کجا غیبت زد هانی جان؟؟؟؟؟؟!!!!!خوشحالم که بازم برگشتی!
...
بازم یه ترک خوب یا بهتره بگم تقریبا عالی از yoav...مثل کار قبلی که از این گروه گذاشته بودی از اینم خیلی خوشم اومد...!مرسی...
...
ولی بذار یه چیزیو اعتراف کنم...!قبول کن که بعد ترکای جدید آناتما آدم سطح سلیقش به طور ناگهانی فوران میکنه...تا اونجا که سیراب کردن این سلیقه تقریبا غیر ممکن میشه...مگر با گوشیدن دوباره به آناتما...!
...
راستی هانی جان...این روزا یه آلبوم پیدا کردم که وقتی گوشش کردم حس کردم گوشام واقعا چندین ساله دنبال همچین چیزی بودن...یه آلبوم فوق العاده...البته از نظر من...سبکشم تلفیقیه...تلفیق موسیقی ایرانی(شاخه ارمنی البته که اینم خودش یه تلفیقه!) با سازهای مدرن...ولی نه از اون تلفیقای ساده انگارانه و آبکی...خیلی جالبه...به نظر من که با سلیقه ی تو ام شدیدا مچه...!...تازه از صدای وکال زنشون که نگو!البته اصل کار همون خوانندست...اسمش ماماک خادمه...اسم آلبومم هست:روزنه ای به رنگ...
اون بلاگی که قبلن بهت گفتم واسه دانلود گذاشتتش...با این حال لینکشو برات میذارم...البته این پیشنهادم بدم که استفاده از ترکای این آلبوم تو بلاگت به نظر من میتونه یه اتفاق خیلی خوب باشه در ادامه ی انتخابای فوق العادت...بازم ممنون...
http://rockfar30.mihanblog.com/post/105

راستش من 2 بار رفتم مسافرت و نشد آپدیت کنم الته فی---لتر شدن هم بی تاثییر نبود...
راستش از گروه yoav این اولین آهنگی بود که تونستم بگوشم.که برای فیلم sucker punch بود
آناتما فوق العاده بود مثل همیشه
بابت معرفی گروه Mamak Khadem ممنون خیلی زیبا بود هم صداش و هم آهنگاش...
من از وبلاگی که به هم معرفی کردی ، 15 20 آهنگ از گروه های مختلف که اکثرآ هم ایرانی بودن دانلود کردم...خیلی خوب بودن و بعضی هاشونم که اینگلیسی می خوندن از نظر کیفیت فرقی با گروه هایی مثل archive و ... نداشتن
از گروه Mamak Khadem هم به زودی میزارم تو وبلاگم

آیات زمینی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://ayatzamini.wordpress.com/

http://newalbumreleases.net/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد