Anathema - Crestfallen

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

عجب آلبومی شده این یکی هانی جان!!!

...
چند وقت بود یه چیز جدید که آدمو به وجد میاره گوش نکرده بودم...!
...
اگه بخوام احساسی با این آلبوم برخورد کنم فوق العاده بود...!

...
مرسی از لینکت و این پستات...
...
راستی اون بلاگی که آدرسشو بهت دادم آلبوم گروه hypernova رو هم گذاشته جدیدن...یه گروه ایرانین که انگلیسی میخونن...و بین خود انگلیسی زبانها خیلی معروفن...
سبکشونم punk هست...یا بهره بگم post punk...نمیدونم این سبکو گوش کردی یا نه...ولی اگه بخوام تو چند کلمه بگم ترکیبیه از راک+الکترونیک+طنز ...
خلاصه بهخ گوش کردنش میارزه...!
...
بازم مرسی...



آره واقعآ خوب شده،راستش آناتما روز به روز داره دپرس تر میشه... که البته قشنگ هست

چند تا آهنگ از گروه hypernova رو هم گوشیدم قشنگ بودن،بازم این سبکی سراغ داشتی حتمآ بگو...

3نقطه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ http://3noghte-3noghte.blogfa.com

تا قبل از اینکه بیام اینجا تنها پست راکی که گوش می دادم Mono و I Hear Sirens بود اما وقتی اومدم اینجا چیزای بزرگتری از پست راک بهم دادین و من همشو بلعیدم و این بزرگترین چیزی بود که می شد یکی بهم بده به خاطر همین امروز اینجا براتون دو تا چیز می ذارم که شاید شما قبلا" کشفش کرده باشین و هیچ نیازی نباشه اما خب فقط یه تقدیره همین...
1.www.last.fm که امیدوارم بتونین ازرش لذت ببرین شایدم داشته باشین
2.حتما" آهنگ های Goldmund رو گوش بدین فکر کنم Keith Kenniff رو می شناسین چون تو کاراتون Helios هم بود...!!!
...
بازم ممنون و ببخشید که طولانی شد!!!

ممنونم از این هم لطفی که بهم داری دوست من،خوشحالم که انقدر از موزیک هایی که گذاشتم لذت بردی.


ممنونم بابت معرفی سایت ،راستش یک زمانی تو سایت last.fm عضو بودم که به لطف دوستان فی. لت. ر شد ... و کلی دردسر برای اینکه بخوام موزیک گوش کنم باعث شد یکم دور بشم از این سایت.... یک سایت دیگه هم من زیاد میرفتم http://bandcamp.com ،یعنی بیشتر آهنگ هارو اول اینجا پیدا میکردم و گوش میدادم...که اونم فی. لت. ر شد و باعث شد که 2 هفته نتونم آپدیت کنم سایت رو....
بازم ممنونم از لطفت


چون این Helios گروه رو خیلی دوست دارم حتمآ میگوشم

حامد دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

آهنگ Kingdom از همین آلبوم و Angels walk among us از آلبوم We're here becauser we're here رو از دست نده! همچنین آهنگ Closer Just رو هم بهت پیشنهاد میدم که یکی از شاهکار های Anathema هستش.
موفق باشی


مرسی رفیق
این Closer Just رو نشنیده بودم زیبا بود مثل همیشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد