Athletics - It's Night, It's Enough

این عکس یک جورایی شبیه من هست، یک آدم دپرس ...



Download

post-rock, ambient, indie rock


نظرات 3 + ارسال نظر
ماماز دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ق.ظ

...
چطوری؟!
...
بابت این ترک واقعن ممنون...خداییششششش!
...
هیچ نقدیم روش نمیکنم!
...
ولی خووووب مثل گذشته های دور(!) فعال شدیا...!

داشتم اینو مینوشتم به کنار وبلاگت نگاه کردم...شهریور ۱۳۸۷...۲۹...!!!
...
امیدوارم همین روزا این رکوردو بشکونی!...مثل دوران جوونی بلاگت...!
...
همین...!


راستش دیروز خیلی دنبال یک موزیک خوب گشتم ، و واقعآ یکم سخت شده موزیک خوب پیدا کردن.گروه ها خیلی زیادن ،همشونم قشنگ نیستن.
خودم داشتم به رکوردم فکر میکردم.بعد از شهریور 88 به این ور این ماه رکوردم میشه از نظر تعداد آهنگ.روز های جوونی باز میان....

ماماز دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ

راستی اینو یادم رفت بگم...
***
* * *
* * *
* * *
* * *
...از این عکسا بیشتر بذار...از این یکی دیگه خیلی خوشم اومد!...یه پرتره ی خیلی خوب و مدرن...متناسب با موزیک!
...
یه پست POST MODREN...!!!
.
.
.
!


این عکس کاور یکی از آلبوم های گروه The Flashbulb بود .
سعی میکنم از این عکس های بیشتر باشه اینجا

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام هانی عزیز
خوبی؟
ولی تو از این عکس خیلی بهتری.....
برم موزیک رو دانلود کنم...:)))

سلام ترنج عزیز
مرسی مرسی
ولی کم شباهت نیستیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد