The Best Pessimist - We Are... The Dream


Download

سبک :

post-rock, ambient



نظرات 5 + ارسال نظر
سروین شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام
چقدر آهنگ آپ کردی!!! گاهی انقدر دیر به دیر آپ می کنی که کلافه می شم و گاهی هم انقدر زود به زود آپ می کنی که نمی رسم دانلود کنم .
به طور اتفاقی یک آلبم از گروه Sunlounger دانلود کردم و از فضای آهنگ هاش خیلی خوشم اومد. اگر تا حالاآهنگی از این گروه نشنیدی بهت توصیه می کنم حتما چند تا از آهنگ هاش رو دانلود کنی و بشنوی.

سلام سلام.
بهت حق میدم.اما یکدفعه میام جبران میکنم.!
من تا حالا آهنگ های Sunlounger رو نشنیده بودم.بیشتر سبک الکترونیک و دنس هست.ولی الان دارم یکی از آهنگاش رو گوش میکنم قشنگ هست.مرسی مرسی
(گل)(گل)

سروین یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

آره ولی فضای خیلی قشنگی داره
از این سایت آخرین آلبومش رو می تونی دانلود کنی www.dl4all.com

سلام سلام.خیلی قشنگ بود مرسی.بازم معرفی کن خواننده یکمی هم ما گوش بدیم.
(گل)(گل)(گل)(گل)...

خزان نوشت جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

یه دنیا گل

(گل)(گل)(گل)(گل)...

flishsa جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://flishsa.blogspot.com

visit

(flower)(flower)(flower)(flower)

tnx

Dream Girl یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://i-and-me.blogsky.com/

دانلودش کردم
مرسی
خیلی قشنگه

(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد