pg.lost - Yes I Am

کاش دوباره از اول شروع میشد...




نظرات 4 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟؟ چقدر عکسی که گذاشتی نازه...... چه موزیک خوبی!! مرسی...
خودت که خوبی؟؟ خدا رو شکر می کنم که هستی... و انشالله که خوب باشی. آپت رو دیدم خیالم راحت شد. مواظب خودت باش خیلیییییییییییییی زیاد.

(گل)(گل)مرسی ترنج بانوی عزیز.هنوز زنده ایم !
(گل)

jeyowich شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام
من از 20 روز پیش که دنبال یه ترک از anathema بودم با اینجا آشنا شدم. کل صفحه ها رو هم دیدم.
باعث شدی با post rock آشنا بشم. چیزی که همیشه می خواستم بهش گوش بدم ولی نمیدونستم چیه.
راستی فکر می کنم از Agua de Annique از آلبوم Air ش خوشت بیاد. اگه گوش ندادی حتما گوش بده .
موفق باشی.

سلام.مرسی دوست من.چقدز زیبا گفتی : همیشه می خواستم بهش گوش بدم ولی نمیدونستم چیه... واقعآ که دارم فکر میکنم فکر کنم خودمم اینطوری بودم.
(گل)(گل)

نیما یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://tavoos.blogsky.com

ای کاش از دوباره شروع میشد . ای کاش ...

ای کاش...اما...
(گل)(گل)

محمد سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

من فقط منتظر اخر قصه هستم. به هیچ عنوان دوست ندارم از اول شروع شه! بذار همینجوری که داره میره بره و تموم شه. گاهی خیلی خسته کنندست.
من اگه صد بارم از اول شروع کنم بازم همینی میشه که هست.


هانی جان دلم برات یه ذره شده بود.)

(گل)(گل)منم همینطور محمد عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد