God Is An Astronaut - Forever Lost

تکراری هست ... اما کیفیتش بهتره.منم تو حال و هوای این آهنگم ...






نظرات 4 + ارسال نظر
forgotten boy یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://andisheyenaslenoo.persianblog.ir/

ای ول
وقتی که چند صفحه از وبلاگت را دیدم خیلی حال کردم....نصف آهنگ هایی که گذاشتی برام آشنا بود و همشونو دوست داشتم...باز هم این کارو ادامه بده

مرسی مرسی.لطف داری.(گل)(گل)

یک خل وچل یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://kholocheel.blogfa.com/

واقعا گروه های عالی رو می زاری
کل این البومش کارای خوبیه .
راستی کارای گروه shamrain رو هم بگیر خوشت میاد.

لطف داری. از shamrain آهنگ تو وبلاگ دارم فکر کنم یکدونه.(گل)(گل)

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام. واقعا وبلاگ فوق العاده ای داری . بهت تبریک میگم.همیشه دنبال اینجور اهنگا میگشتم ولی هیچ جا نمیتونستم پیداش کنم . post rock واقعا عالیه

مرسی دوست من.بازم به وبلاگ خودت سر بزن.(گل)

سیاوش چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

بعضی اهنطا که البته تعىاىشون کم نیس کامل ىانلوى نمیشن احتمالا اشکال از 4 shared هست لطفا اونا رو برطرف کنین خیلی ممنونم

مرسی که گفتی رفیق.فقط اگه به من یگی کدوم پست ها بوده ،خیلی بهم کمک کردی.(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد