Shayne Ward - No Promises


Hey baby, when we are together, doing things that we love.
هی عزیزم، وقتی ما با هم هستیم، کارایی رو که دوست داریم رو انجام می دیم
Every time you're near I feel like I’m in heaven, feeling high
هر وقت نزدیکمی احساس می کنم که تو بهشتم انگار تو ابرام
I don’t want to let go, girl.
نمیخوام دست از سرت بردارم دختر
I just need you to know girl.
میخوام بدونی که دختر
I don’t wanna run away, baby you’re the one I need tonight,
نمیخوام دور شم از تو، عزیزم تو تنها کسی هستی که امشب بهش نیاز دارم
No promises.
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms Here tonight
عزیزم، الان نیاز دارم که بقلت کنم محکم،  من فقط میخوام در آغوشت بمیرم امشب
Hey baby, when we are together, doing things that we love.
هی عزیزم، وقتی با همیم، کارایی رو که دوس داریم رو می کنیم
Every time you're near I feel like I’m in heaven, feeling high
هر وقت نزدیکمی احساس می کنم که تو بهشتم انگار تو ابرام
I don’t want to let go, girl.
نمیخوام دست از سرت بردارم دختر
I just need you to know girl.
میخوام بدونی که
I don’t wanna run away, baby you’re the one I need tonight,
نمیخوام دور شم، عزیزم تو تنها کسی هستی که امشب بهش نیاز دارم
No promises.
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms
عزیزم، الان نیاز دارم که بقلت کنم محکم،  من فقط میخوام در آغوشت بمیرم
I don’t want to run away, I want to stay forever, through Time and Time..
No promises
نمیخوام دور شم، میخوام تا همیشه با تو باشم، هر لحظه و هر لحظه
I don’t wanna run away, I don’t wanna be alone
No Promises
نمیخوام دور شم، نمیخوام تنها باشم
Baby, now I need to hold you tight, now and forever my love
No promises
عزیزم، حالا نیاز دارم که محکم در آغوشت بگیرم، الان و برای همیشه عزیزم
I don’t wanna run away, baby you’re the one I need tonight,
No promises.
نمیخوام فرار کنم، تو تنها کسی هستی که امشب بهش نیاز دارم
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms
عزیزم، به این نیاز دارم که محکم بقلت کنم و میخوام در آغوشت بمیرم
I don’t wanna run away, baby you’re the one I need tonight,
No promises.
نمیخوام دور شم، عزیزم تو تنها کسی هستی که امشب بهش نیاز دارم
Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms
Here tonight.
عزیزم، الان نیاز دارم که بقلت کنم محکم،  من فقط میخوام در آغوشت بمیرم امشب




نظرات 2 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://toranjbanoo.blgosky.com/

سلام هانی عزیزم
خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود... یکی دو روز کامپیوتر نداشتم و الان اومدم سر زدم دیدم دو تا پست گذاشتی و من ندیدم. اما دو تا آهنگ رو دانلود کردم. مرسی......
خودت خوبی؟ امیدوارم خوب باشی... سرت شلوغه؟
هر جا هستی شاد باشی.

مرسی ترنج بانوی عزیزم....(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد