Depeche Mode - Wrong



I was born with the wrong sign
من با نشانی اشتباه به دنیا آمدم
In the wrong house
در خانه ای اشتباه
With the wrong ascendancy
با اشتباهی بزرگ
I took the wrong road
من راه رو اشتباه رفتم
That led to the wrong tendencies
...
I was in the wrong place at the wrong time
من در جا و زمانی اشتباه بودم
For the wrong reason and the wrong r-hyme
برای دلیلی اشتباه و نظمی اشتباه
On the wrong day of the wrong week
در روزی اشتباه از هفته ای اشتباه
I used the wrong method with the wrong technique
من از روشی اشتباه با مهارتی اشتباه استفاده کردم
Wrong
اشتباه
Wrong
اشتباه
There's something wrong with me chemically
یک چیز اشتباه شیمیای در من هست !
Something wrong with me inherently
یک چیز اشتباه در من ماندگار شد
The wrong mix in the wrong genes
 ترکیبی اشتباه در ژنی اشتباه
I reached the wrong ends by the wrong means
من دسترسی داشتم به پایانی اشتباه بواسطه معنی اشتباه
It was the wrong plan
یک جای اشتباه بود
In the wrong hands
در دستانی اشتباه
With the wrong theory for the wrong man
با فرضیه اشتباه برای مرد اشتباهی
The wrong lies, on the wrong vibes
...
The wrong questions with the wrong replies
سوالی اشتباه با پاسخی اشتباه
Wrong
اشتباه
Wrong
اشتباه
I was marching to the wrong drum
من هجوم آوردم به طبلی اشتباه
With the wrong scum
با پس مانده ای اشتباه
P-i-ssing out the wrong energy
...
Using all the wrong lines
استفاده کردم از مسیری اشتباه
And the wrong signs
و امضایی اشتباه
With the wrong intensity
با اشتباهی زیاد
I was on the wrong page of the wrong book
من در صفحه ای اشتباهی بودم از کتابی اشتباه
With the wrong rendition of the wrong hook
با ترجمه ای اشتباه از تله
Made the wrong move, every wrong night
حرکتی ساختگی در هر شب اشتباهی
With the wrong tune played till it sounded right yeah
 اجرا میشود با کوکی اشتباه
 تا وقتی که موزیک درست شود.
Wrong
اشتباه
Wrong
اشتباه
Too long
خیلی اشتباه
Wrong
اشتباه

Download



نظرات 3 + ارسال نظر
mahiar شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 1 یک تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با هر رنکی

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید

بای

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیز
خوبی؟؟؟ عجب عکسی گذاشتی!!!! چه آهنگ جالبی بود... خیلی خیلی دوستش داشتم! مرسی.......

مرسی ترنج بانوی عزیزمم.(گل)(گل)

هیمن چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ

داداش دمت گرم ولی مثل اینکه برش داشتن. اکه ممکنه برام بفرستش به ایمیلم چون خیبلی دنبالش گشتم! نفرستادیم نفرستادی. دمت گرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد