Snow Patrol - You Could Be Happy


You could be happy and I won't know

تو می توانستی شاد باشی و من می دانستم
But you weren't happy the day I watched you go
اما تو شاد نبودی امروز و من دیدم که رفتی

And all the things that I wish I had not said

و ای کاش در مورد همه چیز صحبت نمی کردم

Are played in loops til it's madness in my head
....
Is it too late to remind you how we were

خیلی دیر شده برای به خاطر آوردن اینکه ما چطور بودیم

Not our last days of silent screaming blur
روزهای آخر ما با سکوت،جیغ،و تیرگی نبود
Most of what I remember makes me sure

بیشتر چیزهایی که من بخاطر میارم باعث اطمینان من میشن

I should've stopped you from walking out the door
من باید جلو تو را برای خارج شدن از در بگیرم
You could be happy, I hope you are

تو باید شاد باشی،آرزو می کنم که باشی

You made me happier than I'd been by far
تو باعث خوشحالی من میشی وقتی که دور میشم
Somehow everything I own smells of you

گاهی اوقات من بوی تو را احساس می کنم

And for the tiniest moment it's all not true
و برای چند لحظه اندک همه این درست نیست
Just do the things that you always wanted to

فقط کاری رو انجام بده که همیشه خواستار آن هستی

Without me there to hold you back, don't think, just do
بدون من که تو را برگردانم،فکر نکن،فقط انجام بده
More than anything I want to see you girl

بیشتر از هر چیزی من می خوام تورا ببینم دختر

Take a glorious bite out of the whole world

سربلند باش به دور از خطرهای این دنیای بزرگ



نظرات 4 + ارسال نظر
علی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ http://myideas.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری دستت درد نکنه
منهم خیلی دلم می خواد زبانم تقویت بشه بنظرت گوش کردن به آهنگهای انگلیسی کمک می کنه؟

مرسی .حتمآ کمک می کنه.

دختر نارنج و ترنج جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم، خوبی؟ چه با نمک بود این آهنگ، موزیکش آدم رو یاد این جعبه موزیکا میندازه.. خیلی دوستش داشتم.
ممنونم ازت.. شاد باشی.

خواهش میکنمممم @};-

گلاره جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ http://panjeredel.blogfa.com/

خواب دیدم آمده
چه خواب عجیبی...نه..
حرفهایم راباخودتکرار می کنم
می خواهم شب که شد
همه رایک به یک درگوش ماه زمزمه کنم
اگرآسمان ابری باشدچه؟
دیگربه آسمان اعتمادندارم...

ممنونم. @};-

محمد یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ق.ظ http://mohamed.blogsky.com/

سلام
چرا همه برا نامرداشون اینقدر شعرای قشنگ میخونن ؟
شاید چون ازشون دورن ؟

دقیقآ...منم دورم ازش خیلی دور...من اینوره کره زمینم ،اونم اونوره کره زمین... ):

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد