SATURNUS - All Alone


I'm standing here
من در اینجا موندم
Watcing the clouds float by
و به ابرهایی که در حاله گردشند خیره شدم
Wondering why the pain never deserted me
در تعجبم که چرا هیچوقت غم من رو نابود نکرده(خشکم نکرده)
The sadness, sorrow, bewilderness that never left
ناراحتی..غصه...آوارگی
(...the moments of joy I never kept)
که هیچ وقت تنهام نذاشته
I'm flying away
دارم پرواز میکنم..دوباره در آهنگ این رو تکرار میکنه

Holding hands with myself
دستامو با خودم نگه میدارم
Sharing life with myself
زندگی رو با خودم سهیم میشم
Reaping the loneliness I've sown
تنهایی رو که کاشته بودم برداشت میکنم
In these fields I've always grown
در این مزرعه هایی که بزرگ شدم
Digging the blackness from my mind
تاریکی رو تو ذهنم میکنم
I will die all alon
به تنهایی خواهم مرد


Download
منبع این موزیک(دیدم هست تو اینترنت،دیگه خودم آپلود نکردم):www.gilopa.blogfa.com
نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

در یک دقیقه میتوانیم نگرش خود را تغییر دهیم

و در آن یک دقیقه می توانیم تمام روز را تغییر دهیم
movafagh bashi

خزان نوشت پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ

(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد