ای کاش عشق را زبان سخن بود...



آنکه میگوید دوستت دارم

خنیاگر غمگینی است که

آوازش را از دست داده است

ای کاش عشق را زبان سخن بود

هزار کاکلی شاد در چشمان توست

هزار قناری خاموش در گلوی من

عشق را ای کاش زبان سخن بود

آنکه می گوید دوستت دارم

دل اندوهگین شبی است که مهتابش را میجوید

هزار آفتاب خندان در توست

هزار ستاره گریان در تمنای من

عشق را ای کاش زبان سخن بود

احمد شاملو

نظرات 1 + ارسال نظر
شکوفه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.shekofe.blogsky.com

سلام سلام به هانی عزیز حالت چطوره حسابی دلم برت تنگ شده بود ها ولی چه کارکنیم مهر آغاز شده و منم همش دارم درس می خونم ببخشید که نیومدم امروز فرصت نداشتم آپ کنم ولی چند روز بعد حتما آپ می کنم واقعا خیلی خوشگلن الا ن دارم همه را دانلود می کنم مخصوصا اونی که شعرش از شاملو ممنون به خاطر این همه سلیقه
دوستت دارم دلم برات تنگش شده !!!! عشق را ای کاش زبان سخن بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد