Apolcalyptica-Nothing Else Matters

یک روزی عشق اومد،و زندگی زیبا شد.هر روز که از خواب بیدار می شدم می دونستم باید به چه امیدی صبح رو به شب برسونم،همیشه امید داشتم...3سال این چنین گذشت تا اینکه یک روز همه چیز عوض شد چون عشق بدون خداحافظی رفته بود.از اون روز 6 ماه می گذره و هنوز هم نمی دونم که چی شد.جوری رفت که انگار اصلآ نبودم...بگذریم،این موزیک به اسم  Nothing Else Matters با اجرای گروه Apolcalyptica می باشد،که در اصل همان موزیک معروف متالیکا هست با این تفاوت که این کار یک موزیک بدون کلام بسیار زیبا و پر از احساس می باشد.شاید شما هم با گوش دادن این موزیک مثل من یاد گذشته ها بیفتین...



Download



نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.shekofe.blogsky.com

سلام به هانی عزیز این آخرین آهنگت از همه قشنگ تر اما برای دانلود آهنگ فلاینگ من با مشکل مواجه شدم اصلا از یه جای دیگه سر در آوردم ممنون اگه من ار راهنمایی کنی راستی من از توی لینکستان برای تهیه قالب اقدام کردم رفتم توی قالب ساز اما وقتی اونو دانلود کرد به صورت تکست دانلود شده حالا من باید چه کار کنم من تا حالا قالب دانلود نکردم اگه بازم منو توی این موردراهنمایی کنی ممنون دوست دارم حتما به من سر بزن بای

باران شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ق.ظ http://bmeslebaran.blogfa.com/

.................* . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . * * .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد