افسون-O-HUM

افسون،کاری است از گروه O-HUM .این گروه شعرهای حافظ را به صورت راک خواندن.بسیار زیباست این موزیک از دست ندین.



برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست                  مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

 میان او که خدا آفریده است از هیچ                دقیقه­ای ست که هیچ آفریده نگشادست

برو فسانه مخوان فسون مده حافظ               کزین فسانه افسون مرا بسی یادست(۲)

به کام تا نرساند مرا لبش چون نای                نصیحت همه عالم به گوش من بادست

  گدای کوی تو از هشت خلد مستغنی­ست              اسیر عشق تو از هر دو عالم آزاد است

برو فسانه مخوان فسون مده حافظ                 کزین فسانه افسون مرا بسی یادست(۲)

   دلا منال ز بیداد و جور یارکه یار              تو را نصیب همین کرده این از آن دادست 



Download

2Mb

نظرات 1 + ارسال نظر
شکوفه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.shekofe.blogsky.com

سلام به هانی عزیزم اهنگ افسون را دانلود کردم کاری متفاوت اما به شخصه موسیقی سنتی را با شعر ها ی حافظ ترجیح می دهم1! دوست دارم بای سری به من یزن دارم آپ می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد