...

هیچی نیست تو این زندگی
یک مدت بهتره که نباشم
...





نظرات 4 + ارسال نظر
ali جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

با سلام خدمت دوست عزیزم
من چند ماهی است که به سایت شما سرمیزنم و اهنگ های
دل نشینی که در سایت قرار میدهی گوش میکنم
من با تمام وجودم به احساسات شما احترام میگزارم چون که میدانم بسیار ادم احساسی و محربانی هستی کسانی که این سبک اهنگ ها رو گوش میدهند نمی توانند بغیر از این باشند ارامش همراه با تفکر و اگر شما میگوید که هیچی توی این زندگی نیست برای اینه که به مرحله از زندگی میرسیم که دیگه ثروت مقام و حتی زندگی هم برای ما ارزش نداره و میخواهیم که با هم بودن را احساس کنیم و
به درجه ای از انسانیت و معرفت برسم که هم دیگر را دوست داشته باشم فقط بخاطر اینکه همه ما یک موجود یا فرد استثنا در این دنیا هستیم پس:
زندگی بزرگ ترین موهبتی است که خداوند به ما عطا کرده است . تنها مجالی برای بودن،رشد کردن،بالنده شدن،آموختن،عمل کردن و دوست داشتن . پس لحظه به لحظه ی آن را قدر بدانیم و قطره قطره اش را بچشیم...

زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.
من از شما بسیار متشکرم که خاطرات خوبی را برای من رقم زدید

سلام دوست من.
بایت این همه محبتی که به من دارین ممنونم
راستش صحبت های زیبای شمارو با دقت خواندم...
شاید تصمیمم بچه گانه بود .من باز شروع میکنم و این بار بسیار فعال تر.
بدون این وبلاگ و شما دوستان نمیشه

ماهیگیر جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://ooyeman.blogfa.com

ممنون که باز ادامه میدی....


مرسی دوست من.دارم از الان آهنگ هارو انتخاب میکنم که کمتر بین پست ها وقفه بیفته

سانی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.sani68.blogsky.com

سلام
موفق باشی هانی جووون


مرسی سانی جان

... دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

...



مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد