Anathema - Regret

As I drift away... far away from you,
هنگامی که به آهستگی ازت دور میشم... خیلی که فاصله میگیرم
I feel all alone in a crowded room,
تمامه تنهاییها رو تو این اتاقه شلوغ حس میکنم
Thinking to myself
به خودم که فکر میکنم
"There's no escape from this
میبینم برایه فراره( از تنهایی )هیچ راهی وجود نداره
fear,
ترس
regret,
پشیمانی
loneliness..."
تنهایی
 Visions of love and hate
رویا و تصوراتی از عشق و نفرت
A collage behind my eyes
در  دیدگانم مخلوط شدند(مثله مختلط شدنه رنگها
)
Remnants of dying laughter
بقایایی از صدایه خنده (قاه قاه) من که در حاله مرگه
Echoes of silent cries
انعکاسی از گریه خاموش و بیصدا
 I wish I didn't know now that
ای کاش هیچ وقت به این موضوع پی نمی بردم
I never knew then...
پس ای کاش اینا رو هر گز نمیدونستم (موضوعاتی که الان میدونم)
Flashback
برگشت به گذشته
Memories punish me again
خاطراتم دوباره من رو مجازات میکنند
Sometimes I remember all the pain
گاهی اوقات همه رنجها و مشکلاتم به یادم میاد
that I have seen
که من میبینم اونا رو
Sometimes I wonder what might
have been...
گاهی اوقات تعجب میکنم که چقدر در من توانایی بوده
Visions of love and hate
رویا و تصوراتی  از عشق و نفرت
A collage behind my eyes
در  دیدگانم مخلوط شدند(مثله مختلط شدنه رنگها
)
Remnants of dying laughter
بقایایی از صدایه خنده (قاه قاه) من که در حاله مرگه
Echoes of silent cries
 انعکاسی از گریه خاموش و بیصدا
And sometimes I despair
و گاهی من ناامید میشم
At who I've become
که چی شدم ..دارم به چه آدمی تبدیل میشم
I have to come to terms
With what I've done
من باید سازش کنم با این شرایط با هرچیزی که انجام دادم
 The bittersweet taste of fate
طعمه تلخ و شیرینه سرنوشت
We can't outrun the past
ما نمیتونیم از گذشتمون فرار کنیم
Destined to find an answer
مقصودمون پیدا کردنه جوابه(خیلی از جوابها در گذشته ما آدمهاست.. )
A strength I never lost
نیرویی که هرگز از دستش نمیدم
I know there is a way
میدونم اونجا یه راهی هست
My future is not set
آینده من هنوز شکل نگرفته
For the tide has turned
چونکه روزگار در حاله چرخشه
But still I never learned to live
without regret.
ولی هنوزم یاد نگرفتم که بدونه پشیمونی و افسوس زندگی کنم


 

نظرات 7 + ارسال نظر
خزان نوشت چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

مثل همیشه (گل)

مرسی مرسی....(گل)(گل)

دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیزم
این خوش سلیقگی تو هم توی انتخاب موسیقی و هم توی انتخاب عکس جدا قابل تحسینه!!!! مرسی.....
می دونی که؟؟؟؟

مرسی ترنج بانوی عزیزم...(گل)(گل)...

خسروپاشا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ق.ظ

ممنونم ازت
هم بخاطر زیبایی کارت
هم بخاطر اینکه خیلی ها رو از طریق همین صفحه با اناتما اشنا کردم

فدات داداشی.لطف داری به من.خوش حالم که با آناتما آشنا شدین و از کاراش لذت میبرین.(گل)

بابک پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://amardians.blogspot.com

یه پیشنهاد:
به اهنگ های antimatter هم گوش کن. اگه از anathema خوشت میاد احتمالا باید از antimatter هم خوشت بیاد.

antimatter دارم چندتا از کاراش رو.اون دیگه خیلی دپرس هست.ولی زیباست.

امیرعلی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

همیشه سر میزنم بهت هیچوقت نظر نمیدادم
اینبار دلم نیومد
ادامه بده
مخصوصا ایت تک اهنگ به هر کسی میخام معرفی کنم به اینجا لینک میدم

مرسی رفیق(گل)(گل)

جفتش درسته جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

الان اومدم دوباره نظر بدم دیدم دوبار نظر دادم
یه چیز دیگه من با متال اشنا بودم
اما برای معرفی به یه دوست جدید هیچ جا بهتر از اینجا به نظر نمیرسه
قشنگ بودی قشنگ تر شدی

سروین جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

عاشقشم ... عالیه ... حرف نداره ... شعرش ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد