apocalyptica - bittersweet


I'm giving up the ghost of love
in the shadows cast on devotion
She is the one that I adore

creed of my silent suffocation
Break this bittersweet spell on me
lost in the arms of destiny
Bittersweet
I won't give up
I'm possessed by her
Break this bittersweet spell on me..
lost in the arms of destiny
I'm wearing a cross
she's turning to my good
Break this bittersweet spell on me
lost in the arms of destiny
Break this bittersweet spell on me..
lost in the arms of destiny
Bittersweet
I want you
I'm only wanting you
And I need you
I'm only needing you
Break this bittersweet spell on me
lost in the arms of destiny
Break this bittersweet spell on me
lost in the arms of destiny


نظرات 2 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

سلام هانی عزیزم
خوبی؟ چه جالب که دوتایی با هم این کارتون رو دیدیما.. من هی می گم تو مثل داداش کوچیکه می.. حیف که اون ایران نیست!! اگرنه اون شب اونم کارتون رو می دید.
از آهنگت هم خیلی ممنون.. من اسم این گروه رو هیچ وقت نشنیده بودم. اما همینجوری ازشون خوشم اومد. آخه عاشق فیلم (آپوکالیپتو)ی مل گیبسونم. اینام اسمشون شبیه اونه..
ممنونم ازت داداش گلم....

من با کارتون بزرگ شدم ! یادش بخیر ،پری دریایی(1)،سیندرلا،...من از این گروه یک آهنگ دیگه هم دارم نمی دونم گذاشتم که اون واقعآ زیباست زیبای زیبا .،دوباره برای دانلود می زارم...(گل)

محمد سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

هانی راستی چرا اکثرا مردا از بی وفایی و تنهایی میخونن؟

شاید واقعآ بی وفایی میبینن و زود دلشون اسیر میشه...همه چی عوض شده نمیدونم چرا قدیما بی وفایی اینجوری نبوده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد