De Vision - A new dawn


Lightly come, lightly go

آهسته میام؛آهسته میرم

Sick of your idealized home

به درد تو دچار هستم ...

I'm only pain

تنها درد من

Not good for you

برای تو خوب نیست

Don't follow me for

من را دنبال نکن برای اینکه

For I'm lost too
برای اینکه من باز هم شکست خوردم
Another day, another way

یک روز دیگه؛یک راه دیگه

Once again I brave the world

بار دیگر من در این دنیا شجاع خواهم شد

In the light of things to come

به مانند نوری خواهم آمد

It takes more to turn me on
این بیشتر از اون چیزی هست که برای من کافی هست
And when the day is dawning

و وقتی روز به پایان میرسه

I leave it all behind

من هر چیزی که در پشت(گذشته) بوده ترک خواهم کرد

And when your world is calling

و وقتی دنیای تو من را فراخواند

I leave it all behind
من هر چیزی که در پشت(گذشته) بوده ترک خواهم کرد
With a crying eye
با چشمانی گریان
And when the day is dawning

و وقتی روز به پایان میرسه

I leave it all behind (mith a crying eye)

من هر چیزی که در پشت(گذشته) بوده ترک خواهم کرد(با چشمانی گریان)

And when your world is calling

و وقتی دنیای تو من را فراخواند

I leave it all behind (with a crying eye)
من هر چیزی که در پشت(گذشته) بوده ترک خواهم کرد(با چشمانی گریان)
And when the day is dawning

و وقتی روز به پایان میرسه

I leave it all behind

من هر چیزی که در پشت(گذشته) بوده ترک خواهم کرد

And everything you're falling for

و هر چیزی که تو باعث سقوطش شدی

I leave it all behind

من هر چیزی که در پشت(گذشته) بوده ترک خواهم کرد



Download

یکی از موزیک های فیلم تایتانیک(اشانتیون)!


نظرات 6 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم،
دعوتت کردم به یه بازی.. اهلش هستی؟؟؟؟؟
خوشحال می شم دعوتم رو قبول کنی.

مرسی دعوتم کردی. (گل)

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

دوباره سلام عزیزم،
اگه دوست داری تو هم مثل من نظراتت رو بگو. اگه دوست نداری اینجا هم بگی می تونی توی کامنتای من بذاری..... البته اگه دوست داری!
ممنونم ازت عزیزم....

خزان نوشت دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

بازم مرسی

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیزم،
ممنونم از این که تو بازی شرکت کردی.. خیلی خیلی ازت ممنونم! این بار یه کم دیر آهنگت رو دانلود کردم.. الان دارم می شنومش. دوستش دارم. خوشگله.... تو خیلی گلی که این آهنگا رو اینجا می ذاری. ممنون....
یه چیزی بگم؟
من تازه امروز این دو نفر رو که این بالا وایسادن دیدم، یکیش روزه و یکیش شب!!! اینوری آقاست؟؟ خیلی عکس جالبیه... چرا تا امروز ندیده بودم؟؟؟؟؟
خب حتما مصلحتی تو کار بوده دیگه (اینو نگم چی بگم؟؟؟؟؟)
پایدار باشی عزیزم.. بازم ممنونم ازت.

مرسی دختر ترنج و نارنج عزیزم،وبلاگ من زیاد پر بازدید نیست اما همین 2 3 نفری هم (از جمله شما) که به من سر می زنند نظر می دن کلی آدم روحیه می گیره...بابت این هم لطفی که به من دارین ممنونمممممممممممم....این دو نفر هم با کلی فاصله از هم قسمتشون اینجوری بوده،دختره شاده خوشحال،پسر غمگین و ناراحت...ممنونم ازت خیلی خوبین (گل).

حسین سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://hsoft.ir/ialone

سلام ، جالبه که اکثر موزیک هایی که معرفی کردی توی سبکیه که من علاقه دارم . خوشحالم ! حتما اکثرشو دانلود میکنم ( اونهایی هم که دانلود نمیکنم خودم دارم ! :دی )

مرسی رفیق.(گل)

محمد چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

به دختر نارنج و ترنج :
سلام
به نظر من علاوه بر اینکه اینجا پر از آهنگهای قشنگه صاحب اینجا هم خیلی با احساس و با سلیقست. به قول خودش ممکنه زیاد بیننده اینجا نیاد اما اوناییکه میان اینجا مثل من خیلی دوسش دارن و براش احترام قایلن.) امیدوارم یه روزی فقط آهنگای شاد اینجا بذاره و از ته دل خوشحال باشه .)

فدات داداشی...(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل)(گل).....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد