(2009) Epic45 - In All The Empty Houses


Epic45 از گرو های پست راک مورد علاقه من هست ، یکی از آلبوم های این گروه که برای سال 2009 هست رو براتون آماده کردم که امیدوارم خوشتون بیاد...




یکی از ترک ها :


Epic45 - We Were Never Here



آلبوم کامل :


Epic45 - In All The Empty Houses


لینک کمکی



نظرات 2 + ارسال نظر
Íon پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://darkwasthenight.blogsky.com/

we were never here یکی از بهترین آهنگای epic 45 به نظرم.
واقعن خوبه هم آهنگ و هم متن ترانه ش.
+ این که یادم نمیاد بهت گفته باشم یا نه اما آدرس وبلاگم عوض شده...

آدرست وبلاگ رو درست کردم
خیلی زیبا بود این کارشون یکجورایی من رو میبره به یه دنیای دیگه ...

ava یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

هانی عزیز لینک ترکWe Were Never Here ایراد دازه انگار ..


درستش کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد