Mono - Nostalgia

یک کار بسیار زیبا از گروه Mono به اسم Nostalgia 
من خیلی وقت هست کارهای این گروه رو دنبال میکنم ، کارهای بسیار زیبایی دارن اما این یکی تک هست ....
مثل همیشه من رو برد به یک دنیای دیگه ... یک حس عجیب اما زیبایی داره این آهنگ ....  من رو کاملآ بهم ریخت 
از دست ندین این کار رو ...









نظرات 4 + ارسال نظر
Íon سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

این آلبوم از اون دسته آلبوم های لعنتیه که فقط نباید بهشون گوش داد بلکه باید باهاشون زندگی کرد.
این آلبومشونو خیلی دوس داشتم.


دقیقآ درست گفتی مخصوصآ این آهنگش، بد جوری آدم رو اسیر خودش میکنه

بهار یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

دلم واسه آهنگایی به سبک lost control,regret,.. تنگ شده

این موزیک رو گوش کن بین چه میکنه ....

مانی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

نامردی بود که این آهنگ رو دانلود کنم و گوش بدم و بهت نگم معرکه بود...


ممنونم

معین جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

بسیار عالی!همه چی بسیار عالی!اما من نتونستم خیلیاشونو بگیرم! وقتی میزنم روش وارد فور شر که میشه میگه لینک شما صحیح نیست!خواهشا چاره ای بیاندیشید!ظلم است وحیف!!


مرسی دوست من
من دارم لینک هارو منتقل میکنم به مدیافایر که یکم زمان میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد