Apparat - Goodbye


یک موزیک زیبا که فضای زیبایی رو خلق میکنه... من رو که مثل همیشه برد به گذشته ...


Whisper
Let's go into bed *Please put me to bed*
منو ببر به تخت خواهش می کنم
And turn down the light
و چراغ رو خاموش کن   
Fold out your hands
دستات رو باز کن
Give me a sign
به من علامت بده
Hold down your lies
دروغ هارو نگه دار
Lay down next to me
بیا کنارم دراز بکش
Don't listen when I scream
وقتی فریاد میکشم گوش نکن
Bury your thoughts and fall asleep
خاطراتت رو دفن کن و به خواب برو
Find out....I was just a bad dream
فهمیدم... من فقط یک خواب بد دیدم
Let the bed sheet
ملافه رو کنار بزن
Soak up my tears
اشک های من جاری شدن
And watch the only way out disappear
نگاه کن؛ تنها از یک راه ناپدید میشن
Don't tell me why
به من نگو چرا
Kiss me goodbye
منو ببوس برای خداحافظی
Neither ever, nor never
Goodbye
هیچ یک هرگز ، نه هیچ وقت ، خداحافظ
Neither ever, nor never
Goodbye
هیچ یک هرگز ، نه هیچ وقت ، خداحافظ
Neither ever, nor never
Goodbye
هیچ یک هرگز ، نه هیچ وقت ، خداحافظ
Goodbye
خداحافظ

Download

idm, electronic, ambient


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد