who am i i'm nobody

بخشی از انیمیشن رانگو ،که خیلی برای من زیباست ...



Download


نظرات 2 + ارسال نظر
ماماز چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ق.ظ


...
اینو شدید هستم!...
این انیمیشن چه از لحاظ تکنیک...چه از لحاظ داستان...چه صداپیشگی(جانی دپ) و ... فوق العادست...یعنی من که خیلی دوسش دارم...!
...
مرسی از انتخابت...!


خیلی قشنگ بود مخصوصآ این تیکش...
خوشحالم که خوشت اومد.. یکمم با این موزیک های ایرانی مهربون باش...

ماماز چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

...
به روی چشم...!
...
راستی هانی جان...گفتی ایرانی...تو توی خط را ک فارسی نیستی؟!
آخه بعضی از این گروه های ایرونی کارای بدی ارائه نمیدنا!
یه آلبوم که جدیدن دانلود کردم خیلی خوبه...من خوشم اومد...فک کنم به سلیقه ی توام بخوره...لینکشو پایین میذارم...تو خود بلاگشم یه دور بزن!کارای خوبی واسه دانلود میذاره...
http://rockfar30.mihanblog.com/post/49

خیلی هم خوب...
من از گروه ها راک فارسی زیاد نمیشناسم اما از گروه های O-HUM و میرا و Hack خوشم میاد...
الان میرم دانلودش میکنم ،حجم اینترنتم امروز تموم میشه !
مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد