T E Morris - No Pass You Here




The road is all broken now, and I'm still trying to find my way 
And there's a man with teeth and knives to stab me 
I don't deserve to pass 

I had the chance, I had a real good chance right from the start 


I remember the start

Download

نظرات 2 + ارسال نظر
bunny دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ق.ظ http://www.bitter-smile.blogfa.com

سلام هانی جان
ممنون برای معرفی وبلاگت
الان که دارم به خواب زورکی فکر میکنم،اما بعدا به موزیک ها سر میزنم.نکته ای که هست اینه که من بیشتر موزیک ها رو به خاطر متن ترانه هاشون می پسندم.البته تم موزیک و ... هم موثره اما اصل متن ترانه است برام.نمیدونم پست های شما شامل چه چیزهاییه،همینجوری که نگاه انداختم برام آشنا نیومدن،اما اگه ترانه ای هم دارند،ممنون میشم متنش رو هم بذاری.مثل همین پست
خیلی حرف زدم
بازم ممنون
بر میگردم(با صدای سنجد لطفا)


تقریبآ همه آهنگ های من این سبکی هستن.post rock / ambient ... اما سعی میکنم آهنگ با متن ییشتر بزارم...

ماماز دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ


این ترک با این که خیلی ساده بود خوب بود..گاه سادگی سادگی می آفریند...
در مورد bunny که گفته بود متن ها هم با ترانه باشن موافقم...امابا این که ترک های با کلام بذارین اصلننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!!!
تا کی این انسانیت لعنتی همه چیز این دنیارو خطخطی کنه...بیاین یگذاریم موسیقی کار خودشو بکنه...!!!!!

البته نمیگم با موسیقی با کلام مخالفم...ولی کلام باید در درون موسیقی کشف بشه نه در بیرون اون...حضور کلام در کار های بعضی موزیسین ها نشانه ی ضعفه...البته در بعضیها...اما در بعضی دیگر کلام خود موسیقی ست...جزو موسیقیست...اون چیزی که باعث میشه یه موزیسین واقعی به سراغ کلام بره ضعف و درماندگی نیست...اشتیاق و تکامله ...
همین!!!!

من خودم از این ترک خیلی خوشم اومد، شاید بخاطر همون سادگیش بود.
البته بیشتر آهنگ ها بدون کلام هستن اما گاهی برای تنوع هم که شده بدک نیست.مثلآ آهنگ های آناتما واقعآ بی نظیر هستن مخصوصآ کلامشون...
کلآ با حرفت موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد