Lowercase Noises - Stars

هیچ وقت باورم نکردی ...

Download


نظرات 3 + ارسال نظر
آیات زمینی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://ayatzamini.worpress.com/

خیلی خوب بود

(گل)

آیات زمینی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://ayatzamini.worpress.com/

تشکر هانی جان /
توی وبلاگ و آرشیو من به اندازه 3 سال نوشته و موسیقی هست
که خوب با خیلی هاش آشنا هستی
همون سبک مورد علاقه تو
پست راک و ایندی راک و از این قبیل
ممکنه گاها موسیقی ها به دردت بخوره
در مورد لینک
هم خواهش می کنم

موفق باشید .

امروز آلبوم Lowercase Noises
رو دانلود کردم همون گروهی که یک تک آهنگ ازش گذاشتی
گروم خوبیه کارهاش خیلی شبیه
explosion in the sky
و گروههای پست راکی هست که من خیلی بهش علاقه دارم /
و آرشیو کارهای epic45 رو هم گرفتم
ولی به نظرم آلبوم 2011 اونها خیلی خوب کار شده /
و کارهای جدیدی که گوش میدم بهت معرفی می کنم
/

روز ناز

ممنون بابت لطفی که به من داری
(گل)(گل)

آیات زمینی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://ayatzamini.worpress.com/

آرشیو پست راک من البته اونهائی که پست راک هستند به صورت آلبوم کامل تکمیله
ولی خوشحال خواهم شد به من هم معرفی کنی /
کارهای mono
mogwai
و بقیه رو دارم همه رو ./

بهترین هائی که همیشه گوش می کنم /
(The) Slowest Runner (In All The World)
Explosions In The Sky
Sigur Ros
kwoon
mogwai
THis will Destroy You
World end Gf

اینها واقعا بهترین پست راکهای موجود هستند و بهترین آلبومهای رو دارند /

/
موفق باشی /

من پاسخ کامنت ها رو زیر کامنتهای وبلاگم خواهم نوشت .


عالیه
همه اینهایی که گفتی از گروه های مورد علاقه من هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد