Anathema - A Natural Disaster


Download



نظرات 4 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیزم
خوبی؟؟؟
ممنونم از این آهنگ زیبات.... دوست داشتنی بود!! لذت بردم از دیدنش....

مرسییییییی ترنج عزیز.
(گل)(گل)(گل)(گل)

سروین پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام
مرسی از پست جدید ... من عاشق این گروهم ... یه سایت پیدا کردم که نمی دونم تو تا حالا رفتی یا نه ... چند مدت کارم شده چرخیدن تو آلبوماش و آهنگ هارو گوش کردن ... توش پر از آهنگ هاییه که مورد پسندت هست ... امیدوارم ازش لذت ببری
www.jamendo.com

سلام سلام.
خوبی ؟
سایتی که معرفی کردی عالی بود .واقعآ آهنگ های خوبی داره.

(گل)(گل)(گل)(گل)

amin یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام
اهنگ هایی که گذاشتی واقعا عالین
مخصوصا cheer darlin
فوق العاده بود
ممنون

مرسی دوست من .

عاشق 17 ساله دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://www.a-loveis-m.blogfa.com

سلام عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه.
وب زیبایی داری.
مطالبت باحال بود.
حقیقت نیاز به کمک دارم.
تورو خدا بیا تو هم مثل بقیه بهم کمک کن.
خواهش میکنم...
منتظرم.[گل]

حتمآ دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد