Message To Bears - Pretend To Forget


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ق.ظ http://doranetanhai.mihanblog.com

سلام
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من را با نام امروز نخستین روز اینده توست لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم


حتمآ
(گل)(گل)

تینا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

اهنگ عجیبیه .و ارام
انگار دارم از ابشار خودمو پرت می کنم پایین. تو اب
میتونم بپرسم این همه اهنگ زیبا از کجا پیدا میکنی؟

چه قدز زیبا گفتی.من تو کلی وبلاگ و سایت میگردم هر آهنگ از هر آلبومی به دلم بشینه اینجا میزارم.

سروین چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام دوست من ... خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم چون مسافرت بودم .. خوشحالم که همچنان فعالی ... فضای وبلاگت خیلی خوب شده

سلام سلام.ممنونم ازت.کلی دلمون تنگ شده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد