Anathema - Dreaming Light


Suddenly... life has new meaning
سرانجام زندگی معنایی تازه پیدا کرد
Suddenly... feelling is being
سرانجام احساس تازه ای دارم
And you shine inside
و تو از درون درخشیدی
And love stills my mind like the sunrise
و عشق در ذهن من  همانند طلوع آفتاب خواهد ماند
Dreaming light of the sunrise
رویایی از نور در طلوع آفتاب
 
And suddenly
و سرانجام
I don't have to be afraid
من مجبور نیستم دیگه بترسم
Suddenly
سرانجام
It all falls into place
همه چیز در یکجا اتفاق اقتاد
And you shine inside
و تو از درون درخشیدی
And love stills my mind like the sunrise
و عشق در ذهن من  همانند طلوع آفتاب خواهد ماند
Dreaming light of the sunrise
رویایی از نور در طلوع آفتاب
Dreaming light and...
رویایی از نور و...
I feel you but I don't really know you
من احساست می کنم اما واقعآ نمیشناسمت
I dreamed of you from the moment I saw you
من خواب تو رو دیدم که برای چند لحظه نگاهت کردم
And I've seen the sunrise in your eyes
و من طلوع آفتاب رو در چشمانت دیدم
The sky... the sea... the light
آسمان ... دریا ... نور
So live your dream beneath the northern horizon
 در زیر افق شمالی با آرزوهایت زندگی کن
Be at peace, set your heart in flight again
برای این خوبی ها ، قلبت رو دوباره به پرواز در بیار
For the light is truth...
درباره روشنایی این حقیقتی است...
The light is you...
که اون روشنایی تو هستی



Download



نظرات 5 + ارسال نظر
ابر چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://abrnaak.persianblog.ir

واقعن کارت عالیه...من هیچ وبلاگی پیدا نکردم که همچین سلکشنی رو برا دانلود گذاشته باشه....یک سالی میشه هر روز منتظر پست های جدیدت هستم و تقریبن کل آرشیو رو دانلود کردم...همیشه میایم دانلود میکنیم و میریم..ایندفه گفتم یه تشکری ازت کرده باشم

ممنون دوست من.
این وبلاگ شاید بازدید کننده زیادی نداشته باشه اما واقعآ افتخار میکنم دوستانی مانند شما با ما هستن.
(گل)(گل)(گل)(گل

مازی یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ

واقعا به خاطر وبلاگت ازت تشکر میکنم!!!!!!!!!!!!!
و یه درخواست...اگه میشه آلبوم جدید آناتما رو به صورت ترک ترک و جداجدا واسه دانلود بزار ...به علاوه ی قطعه های گروه kwoon...آخه اونام البوم جدید دادن جدیدا...
ممنون

چشم.آناتما رو یواش یواش همشون رو آپ میکنم.در مورد گروه kwoon هم من اصلآ حواسم بهشون نبود که اینا آلبوم جدیدشون رو سال ۲۰۰۹ دادن بیرون و من هنوز دانلود نکردم !!!! بزودی از این گروه آپ میکنم.
ممنونم دوست من
(گل)(گل)(گل)(گل)

تــَـنــْـهـــآی ِ وَحــْـشــــی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ http://khis.blogfa.com/

خیلی متنش زیبا بود ..خسته نباشی

مرسی دوست من.(گل)(گل)

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

farzad یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ق.ظ http://http://love2f.blogfa.com/

بازم سلام :
ما اومدیم شما خونه نبودید دیگه رفتیم...ولی نگران نباشید اگه خدا خواست فردا دباره میاییم.
راستی در خونه ی ما هم همیشه به روتون بازه ، یه سر بیایید خوشحال میشیم...

فرناز....فرزاد


فدات حتمآ بهتون سر میزنم خودمم چند روز نبودم.ممنون از این همه لطفی که دارین.
(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد