M83 - Let men burn stars


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ http://mohamed.blogsky.com/

هانی جان سلام
نمیدونم اوضاعت الان چجوریه ولی از خدا میخوام آروم و خوب باشی.)
نمیدونم چرا یه خورده کم به من سر میزنی. اومدنت اونجا برا من خییییییلی خوشحال کنندست. منم باور کن بهت سر میزنم ولی یه حسی نمیذاره کامنت بذارم. یه حسی انگار نمیخوام مزاحمت بشم.

دوست خوب من امیدوارم سالم باشی و همونجور که چند بار گفتم اینجا پر بشه از آهنگای شاد و فقط بعضی موقعها از دستت دربره یه غمگینش رو هم بذاری.))

سلام بر محمد عزیز.
شرمنده محمد جان که انقدر دیر به دیر بهت سر میزنم.کلآ به وبلاگ خودم هم کم سر میزنم این 3 4 ماهه ...راستش نمیدونم چم شده !
جواب بقیه جملت رو هم نمیدم چون خودت میدونی که خیلی عزیزی محمد جان.
(گل)(گل)
راستی از این به بعد سعی میکنم آهنگ های شاد هم بزارم...
(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد