Tim Hecker - Chimeras




نظرات 4 + ارسال نظر
else دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

(گل)(گل)

(گل)(گل)(گل)(گل)....

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام دوست من
خوبی ؟
اومدم یه آهنگ از post rock دانلود کنم به وبلاگت برخوردم.. جالبه
منم یه وبلاگ دارم مثل خودت که توش آهنگ میذارم خوشحال میشم باهم بیشتر آشنا بشیم .. اتفاقا یه آهنگ از kwoon توش معرفی کردم قبلا که اونم احتالا میشناسی این بندم post rock هستند
alternative رو بیشتر میپسندم البته خواب آلترناتیو تفوتهای زیادی با پست راک داره شاید شباهتشون از نظر من جو اتمسفریکی که معمولا توشون وجود داره بر عکس پست راک
موفق باشی دوست من پیش منم بیا خوشحال میشم

مرسی میلاد عزیز که به من سر زدی.من وقتی با post rock آشنا شدم کلآ روحیاتم عوض شدم.فوق العاده هست این سبک. البته ambient رو هم دوست دارم .کلآ این دو سبک خیلی آرامش بخش هستند.حتمآ به وبلاگت خواهم اومد.مرسی
(گل)(گل)

میلاد دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.gilopa.blogfa.com

ببین چه گیجم آدرس وبلاگم رو نذاشته بودم

مرسی رفیق.(گل)(گل)

سجاد ام ال بی کی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://MLBK.33ir.com

سلام... خسته نباشید... وبلاگ خوبی دارید... من سجاد هستم... اگه با تبادل لینک موافقید من را با نام "سجاد ام ال بی کی" لینک کنید و خبر بدهید تا شما را با چه نامی لینک کنم.... ممنون سجاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد