Enrique Iglesias - Dont You Forget About Me

They say love is just a game
اون ها میگن که عشق فقط یه بازیه
They say time can heal the pain
اون ها میگن که مرور زمان میتونه مرهم درد (عشق) باشه
sometimes you win, sometimes you lose
گاهی اوقات تو می بری ، گاهی اوقات می بازی
And I guess its just a fool
و من حس می کنم که احمقی بیش نیستم
I keep holding on to you
من باز هم برای تو صبر میکنم
I told you once you were the one
من یکبار به تو گفتم که تو تنها کس من هستی
you know that I die for you
تو میدونی که من برات میمیرم
oh I will hurts to see you go
و  با رفتن تو من ضربه میخورم
oh this time you should know
در این لحظه تو باید بدونی
I won't try to stop you
که من تلاشی برای متوقف کردن تو نمی کنم
Don’t you forget about me baby
هیچ چیز رو درباره من فراموش نکن عزیزم
Don’t you forget about me now
هیچ چیز رو درباره من الان فراموش نکن
Some day you'll turn around and ask me
یه روزی تو برمیگردی و از من میپرسی
Why did I let you go
چرا من تو رو ترک کردم ؟
So you try to freak a smile
خوب ، تو داری وانمود میکنی که داری لبخند میزنی
You don’t wanna break my heart
چونکه تو نمیخوای قلب من رو بشکنی
I can see that you're afraid
من میتونم ترس رو توی وجودت ببینم
But baby it’s to late
اما دیگه خیلی دیره عزیزم
coz I’m already dying
چونکه من در حال مرگم
Don’t you forget about me baby
هیچ چیز رو درباره من فراموش نکن عزیزم
Don’t you forget about me now
هیچ چیز رو درباره من الان فراموش نکن
Some day you'll turn around and ask me
یه روزی تو برمیگردی و از من میپرسی
Why did I let you go
چرا من تو رو ترک کردم ؟
Don’t you forget about me baby no
هیچ چیز رو درباره من فراموش نکن عزیزم
Don’t you forget about me now
هیچ چیز رو درباره من الان فراموش نکن
Some day you'll turn around and ask me
یه روزی تو برمیگردی و از من میپرسی
Why did I let you go
چرا من تو رو ترک کردم ؟
wherever I go, I won't forget about you
من هر جایی که برم تو رو فراموش نمیکنم
oh no, oh no, oh no
آه ، نه نه نه
wherever you go,
تو هر جایی که میری
 don't you forget about me
هیچ چیز رو در مورد من فراموش نکن





نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://indra.blogsky.com

سلام میشه به من هم بگی چطور باید آهنگ واسه دانلود بگذارم؟

نیا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

tax alot.it's my favorite song.

(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد