Joy Wants Eternity - Of Dead Loves And Waning


نظرات 5 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام مهربون....
خوبی؟؟؟؟؟؟
این خانومی چرا داره این گلا رو له می کنه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگو بابا بی خیال!!! گناه دارن گلا.....
چه پیشی ناز ملوسی هم که اونجا ایستاده و در حال ؛هومممممم؛ گفتن به خانومه!‌ فکر کنم گربه ش آدمخواره.. آره؟
مرسی از آهنگت عزیز....

مرسی ترنج بانو.(گل)(گل)...
وای اگه من از این گربه ها داشتم...مثل این گربه دو سه تا هست تو اینجا اما حیف که مجوز نمیدن بیارمشون خونه !(دندون)

sober پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام دوست من
خوبی؟
من مدتیه که با anathema آشنا شدم
ولی خیلی آهنگاشون رو دوست دارم
ببخشید میشه بگید آهنگ angels walk among us واسه چه آلبومی هستش؟
و اینکه آلبوم جدید ی قراره از این گروه بیاد؟
ممنون میشم

سلام سلام.آهنگ angels walk among us تک آهنگ هست.که خودمم از وبسایت آناتما دانلود کردم.آخرین آلبوم آناتما هم که تا الان بیرون داده شده ، آلبوم Hindsight هستش که برای سال 2008 هست و بازخوانی آهنگای قدیم هست که بسیار زیبا شده...تقریبآ تمامی آهنگ های آلبوم جدید در وبلاگ هست.
مرسی دوست من.

جی ۲ جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ق.ظ http://jalal-alizadeh.blogsky.com

واقعا ممنون که به من سر زدی راستی آهنگ های وبت خیلی جالبه.*************این همه گل**************

مرسی دوست من.(گل)(گل)

sober جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

ممنونم که جواب دادی دوست من
یه سوال دیگه هم داشتم
اینکه میشه بپرسم شما pink floyd هم گوش میدید؟
division bell album-high hopes

راستش pink floyd زیاد نه ... اما موزیک high hopes رو خیلی خیلی دوست دارم.من وقتی با آناتما آشنا شدم دیگه هیچ موزیکی برام جالب نبود.
الان هم مدتی هست که با سبک POST ROCK آشنا شدم که واقعآ زیباست این نوع سبک:

http://ipark.blogsky.com/1387/09/14/post-89/
http://ipark.blogsky.com/1387/12/20/post-144/
http://ipark.blogsky.com/1387/09/19/post-94/

این چندتا از کارهای سبک POST ROCK هست که امیدوارم خوشت بیاد.

دختر نارنج و ترنج جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام عزیزم
چجوری تشکر کنم از این همه لطفت؟؟؟؟؟؟ مرسیییییییییییی... خیلی خیلی کمکم کردی.. چشم! حتما از فور شیرد استفاده می کنم. خیلی خوبه.... فکر کنم اگه بخوام کیفیت کارا رو بیارم پایین حیفه. حتما حتما امروز و فردا میرم و عضو می شم و خبرشو بهت می دم.
هزار هزار تا ممنون...
و هزار هزار تا دوستت دارم.... عزیزی!

(گل)(گل)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد