Balmorhea - Attesa


نظرات 4 + ارسال نظر
iamhere چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ق.ظ http://iamhere.blogsky.com

ایده بسیار قشنگی داره وبلاگتون
یه عکس به همراه اهنگ...
خوشحالم که اینجا رو دیدم:)

مرسی دوست من.ممنونم(گل)(گل)...

دختر نارنج و ترنج جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ


سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟؟
دلم برات کلللی تنگ شده.. انشالله که خودت و ماهی های خوشگلت خوب باشید. دیشب تو اکباتان بودم، کللی به یادت آکواریوم کذایی رو نگاه کردم.
شاد باشی انشالله.....

سلام ترنج بانو.یکروز دوباره باید آکواریوم راه بندازی،آرامش بخشه خیلی...(گل)(گل)

محمد یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com

چه موسیقی آرامش بخشی بود! یاد یه روز پاییزی نزدیک غروب افتادم!

مرسی محمد عزیزمممممممممممممم(گل)

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام عزیزم،
خوبی؟؟؟؟
کجایی عزیز؟؟؟
نگرانت هستم.... چرا خبری ازت نیست؟؟؟؟؟؟

(گل).....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد