Saxon Shore - This Shameless Moment

زیبای من...


نظرات 3 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ

وااااای سلام.... چقدر این خوشگله؟!!!!!!! چه رنگی!!!!! ‌چقدر زیباست.... چجوری خدا دونه دونه این پرها رو رنگ زده و اینجوری روی تنش گذاشته.... نفسم بند اومد با دیدنش..... نوکش چقدر جیگره... این جان!!!‌ یعنی آدم دلش می خواد هی بشنیه نگاهش کنه.... من عاشق این ناخنای کوچولوی نازشون هستم!!!
مرسی عزیزم... برم آهنگ رو هم دانلود کنم!!!! عکست که معرکه بود.....

(گل)(گل)...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام. ممنون از حسن سلیقه و زحمتی که میکشی. همینطور دانلود میکنم و لذت می برم. مرسی.

مرسی دوست من.مرسیییییییییییییییییی(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد