Saxon Shore - Silence Lends a Face to the Soul

منم یکی از این دونه ها بودم...


نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.loveeee.blogsky.com

سلام ...
خیلی وقت بود می خواستم آپ کنم ولی دنبال یه مطلب ایرانی بودم !
یه مطلب که یادم بیاره کی بودم و به کجا می خواهم برم....
" هموطن همت لازم است " عنوان آپم ... خوشحال میشم بخونی و نظر هم بدی (البته نظرت رو در مورد مطلب بده ... می خواهم با کمک هم مطلب رو قشنگ ترش کنیم ... یعنی یه مطالبی رو بهش اضافه کنیم....) مرسی
ضمنا اگر دوست داشتی بگو با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال می شم .... مرسی عزیزم .....

مرسی دوست من.حتمآ.(گل)

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

تو اگه یکی از این دونه ها بودی از اون نقره ای های خیلی خیلی براق و خوشگلش بودی!!!! که آدم دوست دارم همیشه نگاهشون کنه.....
الهیییی..... پس تو هم سوسک دوست داری؟؟؟ به نظرم خیلی خوشگلن! همه بهم می گن تو زیادی دیوونه ای! آخه مگه سوسک خوشگل می شه؟ اما به نظر من خوشگلن....

مرسی ترنج بانوی عزیزم که انقدر مهربونی(گل)(گل)
منم از این سوسک ها خیلی خوشم میاد...شاید بازم برم سراغشون (دندون) اما فعلآ سرم با این ماهی سرگرم هست...غذا دهی،مریض داری، بچه داری...
(گل)(گل)

مهدی۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

آن دم که در قلبم نشستی ، دنیا نصیبم شد!
آن دم که شعر عشق را با آن صدای دلنشینت در گوشم زمزمه کردی ،
عاشق احساسات پاکت شدم!
چه آرامشی دارم در لحظه هایی که بیشتر از هر زمان نا آرامم!

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل][قلب]

دفتر عشق به روز شد[گل][قلب]

منتظر حضورت هستم[گل][قلب]

برقرار باشی و سبز[گل][قلب]

مرسی داداشی.مزاحم میشم.(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد