Joy Wants Eternity - For We Had No Road


نظرات 2 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام عزیزم...............
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم نشد موزیک رو دانلود کنم.. قاط می زنه! اما اشکال نداره.. بعدا میام و می گیرمش....
تصویرت ترسناکه.... یه جورایی برام قابل لمسه.... می دونی؟ گاهی اوقات یه تصور اینجوری از خودم دارم......... عجیبه!!!
اما الان از دیدنش ترسیدم.................

سلام سلام.منم خودم همچی حسی رو دارم...کمی ترسناک و ناراحت کننده هست.(گل)(گل)

مردی که شبیه هیچ کس نبود جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ http://dodle.blogsky.com

سلام دوست من

ولی به نظر من تصویر خیلی از ما آدما رو نشون دادی


مرسی که سر زدی

بازم بیا


راستی گل گل یعنی چی

مرسی دوست من.(گل)(گل) جای شکلک های نداشته بلاگ اسکای هست !
حتمآ بهت سر میزنم.(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد