Moving Mountains - Sol Solis


Take your hands away from your face
دستت رو کنار بزن از صورتت
So I can see everything you are
حالا من میتونم ببینم همه چیز رو از تو
And everything you used to be
و همه چیزی که قبلآ بوده
You used to be to me
تو عادت داشتی که با من باشی
Something you don't want to be, I know
یک چیزی که تو نمیخوای باشی،اما من می دونم
You, you're like the sun
تو مثل خورشیدی
And I am earth
و من زمین
Together we're one
با هم یکی هستیم
But someday your fire will die
اما گاهی اوقات گرمات از بین میره
And I'll grow cold without sunlight
و من رشد می کنم سرد بدون نور خورشید
And I will freeze, baby
و من یخ میزنم عزیزم
I will die
من میمیرم
I'd freeze
من یخ زدم
I'd die for you
من میمیرم برای تو
Things, they always die
چیزها،همیشه میمیرن
Just give it time
فقط زمان بهش بده
They always die
آنها همیشه میمیرن
But we, someday we'll see
اما ما یک روزی خواهیم فهمید
Our love will shine
عشق ما خواهد درخشید
Our love will shine
عشق ما خواهد درخشید
Your love won't fade, darling
عشق کم رنگ نمیشه عزیزم
Lover, I cannot do this alone
معشوق،من نمیتونم این را تنهایی انجام بدم
Things like these are better off untold
چیزهایی مانند این بهتره ناگفته بماند
Someday the sun will die and I'll grow cold
یکروز خورشید میمیره و من سرد رشد خواهم کرد
I hope someday your love finds its way home
من آرزو میکنم یکروز عشقت پیدا کنه راهش را
Cause you are the sun
چون تو خورشیدی
And I am the earth
و من زمین
You are the sun and I
...
تو خورشیدی و من...


نظرات 5 + ارسال نظر
پرنیان جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.niyaesh.blogsky.com

سلام . خوبی . خسته نباشی. وبلاگت خیلی جالبه یه جورایی رویایی و ارامش بخشته . خوشحال میشم به منم سر بزنی من شما رو با اسم ملودی قلب من لینک می کنم اگر دوست داشتی منو با اسم نیایش لینک کن .
همیشه شاد باشی

سلام.ممنونم از شما.من هم شمارو لینک میکنم.(گل)

باران جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ http://baran.special.ir

wow
چه باحال
فقط کاش یه جای دیگه آپلود شده بود آهنگا....

سلام.مرسی. چرا یک جا دیگه ؟

مهدی۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی؟
وب لاگ بسیار خوبی داری
خوشحال شدم از حضورت در دفتر عشق
موفق باشی

دختر نارنج و ترنج شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
ممنونم از آّهنگت... زیبا بود! بالاخره امروز اینترنت ما دست از لج و لجبازی برداشت و مثل بچه آدم آهنگ رو دانلود کرد...
خودت خوبی؟؟؟ خوش می گذره؟ روزگار خوبه؟
درضمن: عکسی هم که گذاشتی خیلی خوشگله! ممنونم ازت...

سلام...خوبیم میگذرونیم دیگه...مرسی ترنج بانو(گل)(گل)...

محمد یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com

But someday your fire will die
And I'll grow cold without sunlight
And I will freeze, baby

چه پیش بینی ناامید کننده ای! آخه چرا میترسه خورشیدش خاموش بشه؟! همین ترسه که اون رو یخ میزنه وگرنه عشق هیچوقت خاموش نمیشه! هیچوقت!)

(گل)(گل)...عشق من که خاموش شد و رفت...فکر کنم از همون ترس بوده که رفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد