July Skies - Waiting To Land

چشم هاتون رو ببندین...و فکر کنین به هر چیزی که خوشحالتون میکنه،مثلآ اون کسی که دوسش دارین الان کنارتون هست...به مدت 6:26 (شش دقیقه و 26 ثانیه) برای خودتون باشین...

http://ipark.persiangig.ir/Photoooo/blueheart.JPG


نظرات 1 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام عزیزکم....
وای مرسییییییییییییییییییی......
چقدر جیگرن این بچه هات!!!! کللللللی ذوقشون کردم و همه عکسا رو سیو کردم.. عاشقشون شدم! همه شون... خیلی معرکه ان.. (زدم به تخته ها!!!!!)
آهنگت رو نتونستم دانلود کنم.. دوباره وسط کار ارور داد.. بعد دوباره میام و دانلود می کنم. اشکال نداره!!!
بازم هزار هزار بار ممنونم ازت.... خیلی گلییییییییییییی

مرسی ترنج بانوی عزیزم...(گل)
من یواش یواش دارم به این سمت میرم که یک ماهی نگه دارم تو آکواریوم...
اینجوری مریضیهاشون رو دیگه نمی بینم(از دست رفتنشون)...من تا الان خیلی ماهی داشتم و کشته هم زیاد دادم،بعضی هاشون رو هم خوب کردم،اما واقعآ از دست دادنشون سخته.فکر کن یک ماهی که اندازه یک گردو بوده دست من بوده و بعد از دوسال که شده اندازه یک پرتغال مثلآ(پرت قرمزهام) یکدفعه مریض بشه و نتونی هیچ کاری بکنی...کلآ 3تا بودن(6 ماه پیش یکی از این پرت قرمزهام که از همشون بزرگتر و زیباتر بوده یک مریضی خیلی بد گرفت و مرد ..یک هفته کامل دپرس بودم)الان هم از این دوتا اون بزرگه یکجورایی مریض هست اما علائمی نداره هنوز...

ممنونم از اینکه همیشه هستی ...(گل)(گل)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد