July Skies - Cloudless Climes And Starry


نظرات 4 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام،
آخ!‌آره... من همون بلک گوست رو داشتم.. اینقده دوستشون داشتم!!!! بعد یه روز بخاری آکواریومم خراب شد همه شون مردن. البته یه دونه فایتر هم داشتم که چون اونا اذیتش می کردن جداش کرده بودم. فقط کت فیشم موند و فایترم. بعد رفتم دو تا بلک گوست دیگه گرفتم با دو تا پنگوسی.. اما یه روز تانکم شکست همه شون رو دادم به شقایق همینجوری برای خودش!
عکس آکواریومت رو بگذار یه روز.. اگه تونستی.... دوست دارم ببینمش...

امیرحسین چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

ممنون ، به خاطر همه آهنگایی که تا حالا گذاشتی

فدات داداشی.(گل)

nima چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

salam dadash faghat mitoonam begam ke yedoonei man olaghe harchi post rock baze hastam faghat ye zahamat barat daram ye list az behtarin post rock hayi ke gosh kardi bezari ba behtarin album eshoon too weblog etoon bezarin aziz man faghat post goosh mikonam

احسان یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

خیلی خوب بود .

ممنون دوست ِ من

(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد