Anathema - Temporary Peace



در اعماق سکوت میدرخشند روی دریا
The waves are washing over half forgotten memory
موجهایی که میشویند نصفه خاطره های از یاد رفته را
Deep within the moment laughter floats upon the breeze
در اعماق لحظه، خنده های بلند روی باد شمال تاب میخورند،
Rising and falling dying down within me
و بالا و پایین میروند و درون من میمیرند.
And I swear I never knew, I never knew how it could be
و ، من قسم میخورم که هرگز نفهمیدم که این اتفاقات چگونه امکان یافت
And all this time all I had inside was what I couldn't see
و قسم میخورم که در همه ی این مدت همه ی اتفاقاتی که درون من میافتاد ، اتفاقاتی بود که من نمیتونستم درکشون کنم.
I swear I never knew, I never knew how could be
و ، من قسم میخورم که هرگز نفهمیدم که این اتفاقات چگونه امکان یافت
All the waves are washing over all that hurts inside of me
همه ی موجها دارن تسکین میدن همه ی زخم ها و صدمه دیدگی های منو.
Beyond this beautiful horizon lies a dream for you and I
اونطرف این افق زیبا ، دروغ ها برای من و تو ، مثل یه رویا اند.
This tranquil scene is still unbroken by the rumours in the sky
این صحنه ی نمایش آرام، با وجود شایعه هایی که همه جا پخشند ، هنوز نشکسته باقیمونده،
But there's a storm closing in voices crying on the wind
اما ، اینجا یه طوفان هست که آشکار میشه تو صداهایی که درحال گریه کردن روی بادند.
The serenade is growing colder breaks my soul that tries to sing
و نوای عاشقانه که کم کم رو به سردی میره ، میشکنه روح منو که داشت تلاش میکرد که بخونه.
And there's so many many thoughts when I try to go to sleep
و در اینجا هزاران هزار فکر و گمان هست ، وقتی من میخوام تلاش کنم که بخوابم،
But with you I start to feel a sort of temporary peace
اما با تو من شروع میکنم ، احساس یه جور آرامش موقت رو
There's a drif in and out
و ، همه ی اینها یه رفت و برگشته...


Anathema - Transacoustic



نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

دختر نارنج و ترنج شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم،
خوبی؟؟؟؟ چقدر خوشگل بود.. هم این آهنگ و هم آهنگ پست قبلی....کللللی لذت بردم. حرفتو قبول دارم، موسیقی لذت بخشه... منم اشکین رو دوست دارم! ولی اون شب بد بلایی به سرم اومد........

مرسی ترنج بانوی عزیزم.(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد