فریدون - از تو دورم


Download

اشانتیون...

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

بازم سلام عزیزم،
برای شرکت در یه بازی وبلاگی دعوتت کردم. اگه دوست داشتی البته و اگه نخواستی در وبلاگ خودت مطلب بنویسی می تونی در بخش نظرات وبلاگ من بنویسی که کلللی هم خوشحال می شم... عزیزمی..

چشم ترنج بانوی عزیزم.مرسی که به یادم بودی.(گل)(گل)(گل)(گل)...

دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

هانی عزیزم،
سلام..
ممنونم که شرکت کردی... من هم یه زمانی آکواریوم داشتم، اما یه روز رفتم همه ماهی ها رو دادم به یه فروشنده آکواریوم و برگشتم.. چون یکی دو بار چند تاشون مردن. طاقت دیدن مرگشون رو نداشتم.. اما این یه امید بیهوده نیست! کار تو درسته....
عزیزمی...

ممنونم که دعوتم کردی.منم بیشتر ماهیهام بزرگ شدن،و حتی یکبار زیباترین ماهیم(پرت) 15 سانتی میشد،مردش و می خواستم آکواریوم رو تعطیل کنم اما ...
مرسی که همیشه هستی.(گل)(گل)...

[ بدون نام ] یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

سالام الی است

ممنونم از لطفتون.(گل)

الف چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام . وبلاگ خیلی خوبی دارید و خوشبختانه به مقدار زیادی با همُ هم سلیقه ایم javascript:void(0);

(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد