The Evpatoria Report - Dipole Experiment

روشنایی،دنیای بزرگ ،تازگی.........................آینده،(مرگ)!،عشق،رویا....صدای آهنگ رو زیاد کنین(هدست)،چشاتون رو ببندین و برین تو هر رویایی که دوست دارین ... تا آخر گوش کنین فقط.



 

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام هانی عزیزم....
مرسی به خاطر همه مهربونیت.. به خاطر وسعت قلبت، به خاطر لطافت روحت... بخاطر همه چی....
مرسی که اینقدر مهربونی..............
بی نهایت ازت ممنونم...
همیشه برای شادی و تندرستیت دعا می کنم.

مرسی ترنج بانوی عزیز.(گل) همیشه لطف داشتین به من...(گل)

دختر نارنج و ترنج جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

سلام عزیز دلم، داداش گلم،
حالم اصلا خوب نیست... باور کن که خوب نیست. اما مطمئن باش به وبلاگت سر می زنم همیشه.. شاید یه مدتی خودم ننویسم. اما به دوستانم سر میزنم..

(گل)

بیش از1500مقاله وتحقیق رایگان سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com/

سلام
ممنون ازمحبتت عزیز
من هم لینکتون کردم
بازهم منتظرتون هستم
ماروبازم سرافرازکنین
یاعلی


مرسی ،شما لطف دارین.(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد